تبلیغ سایت‌های غیرمجاز در سایت اطلاع‌رسانی دولت رئیسی+ عکس

تبلیغ سایت‌های غیرمجاز در سایت اطلاع‌رسانی دولت رئیسی+ عکس اعتمادآنلاین |

بررسی سایت «پایگاه اطلاع‌رسانی دولت» نشان می‌دهد که سه شبکه اجتماعی اینستاگرام، توییتر و تلگرام توسط این رسانه رسمی ریاست‌جمهوری تبلیغ می‌شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توییتر و تلگرام فیلتر بوده و به‌نوعی غیرمجاز تلقی می‌شوند اما می‌بینیم که سایت رسمی دولت توصیه می‌کند اخبار را از این طریق دنبال کنید. جالب اینجاست هیچکدام از پیام‌رسان‌های داخلی از قبیل ایتا، سروش، بله و.. در صفحه اول تبلیغ نشده‌اند.

چند روز پیش نیز خبر رسید صفحه رسمی رئیسی در اینستاگرام «تیک آبی» گرفت که با واکنش شدید کاربران فضای مجازی روبرو شد. اینستاگرام در دولت رئیسی فیلتر شد و بسیاری از کسب‌وکارهای مجازی آسیب اقتصادی دیدند.

Untitled-1

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

کیهان: به چه حقی با خانواده متهمان حوادث اخیر مصاحبه می کنید؟

ی ژانویه 1 , 2023
کیهان نوشت: روزنامه زنجیره‌ای شرق سراغ مادر یکی از متهمان بمب‌گذاری شاهچراغ (امیر ارسلان مهدوی) رفته، و ضمن ورزشکار معرفی کردن وی و این که فقط یک زندگی معمولی می‌خواسته(!) سعی کرده متهمان را تبرئه کند. شرق برای عاطفی کردن ماجرا و تحمیق مخاطب می‌نویسد: «وقتی اولین برف زمستان بارید، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000