پدر دو مسافر هواپیمای اوکراینی: از این نحوه رسیدگی عدالت درنمی‌آید

پدر دو مسافر هواپیمای اوکراینی: از این نحوه رسیدگی عدالت درنمی‌آید کد خبر: 600370 | ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ ۲۱:۴۰:۰۸ اعتمادآنلاین |

محسن اسدی‌لاری، پدر دو مسافر هواپیمای اوکراینی گفت: با اسنادی که به دست آمد و امکانی که برای وکیل تسخیری در دسترسی به محتوای پرونده ایجاد شد، به خطاهای گوناگون و انواع و اقسام کتمان‌هایی که درباره حادثه هواپیما بیان شده بود پی بردیم. به این بسنده می‌کنم که جان مردم و تامین امنیت فضای کشور و مردم فدای سازمان‌ها شده بود.

به گزارش انصاف نیوز، مهم‌ترین بخش های این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

  • کلیر نکردن آسمان تهران را یکی از نقاط مبهم پرونده است، عدم هماهنگی بین بخش‌های مختلف نظامی بسیار عجیب است و جای شفاف‌شدن دارد.
  • لحظه به لحظه پیگیری این پرونده برای ما سخت و دشوار بود اما با همین پیگیری‌ها بود که تازه دیروز مطلع شدیم اسپیکر بی‌سیم سامانه موشکی خراب بوده است. این مطلب تازه دیروز در دادگاه طرح و روشن شد. می‌خواهم بگویم همه روند رسیدگی غلط است. وقتی روش کارشناسی غلط است، همه نتایج اخذ شده از رسیدگی کارشناسی زیر سوال می‌رود.
  • ما مطمئن هستیم از این نحوه رسیدگی، عدالت درنمی‌آید اما ایستاده‌ایم تا حقایق بیشتری مشخص شود. برای ما مثل روز روشن است که چه کسانی این فاجعه را رقم زدند.

پست بعدی

نتیجه شگفت‌آور یک هفته زیر آب ماندن آیفون۱۱

ج مارس 3 , 2023
گجت‌نیوز نوشت: گوشی آیفون ۱۱ – iPhone ۱۱ یک دانشجو هنگام نجات دادن زنی که در حال غرق شدن بود، درون آب افتاد و یک هفته بعد در عمق ۷ متری پیدا شد. هنوز هم کار می‌کرد!

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000