ارتش چین آماده همکاری با کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس

ارتش چین آماده همکاری با کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس اعتمادآنلاین |

وزارت دفاع چین می گوید: روابط عمیق تر به ایجاد یک جامعه چینی-عربی با آینده مشترک کمک می کند.

به گزارش شفقنا به نقل از راشاتودی، وزارت دفاع چین آمادگی خود را برای تقویت همکاری نظامی با کشورهای خلیج فارس به منظور ارتقای صلح جهانی اعلام کرده است. این بیانیه چند هفته پس از شرکت رئیس جمهور چین در اولین اجلاس مشترک این کشور و کشورهای عربی در عربستان سعودی صادر شد.

سخنگوی وزارت دفاع چین در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد «هشت اقدام مشترک» پیشنهاد شده توسط شی در این نشست‌ها گفت: ارتش چین مایل است با نظامیان کشورهای عربی همکاری کند تا به طور مشترک ابتکارات امنیتی جهانی را ارتقا دهد.به گفته سخنگوی این وزارتخانه، این همکاری ثمربخش به ایجاد اعتماد متقابل استراتژیک بین چین و کشورهای عربی کمک کرده است. رئیس جمهور چین به دعوت ملک سلمان از 7 تا 10 سامبر در یک سفر رسمی به ریاض رفت.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

روایت «حذف زندگان» در حکومت ترور

ج دسامبر 30 , 2022
پانصدوبیست‌وسومین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم سینمایی «دانتون» ساخته آن دری وایدا اختصاص دارد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پانصد و بیست‌وسومین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران که روز دوشنبه ۱۲ دی‌ ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ در سالن استاد ناصری برگزار می‌شود، به نمایش فیلم سینمایی «دانتون» ساخته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000