عیادت رئیس جمعیت هلال احمر از امدادگر حادثه دیده اردبیلی + فیلم

عیادت رئیس جمعیت هلال احمر از امدادگر حادثه دیده اردبیلی + فیلم

رئیس جمعیت هلال احمر به همراه رئیس سازمان امداد و نجات از امدادگر حادثه دیده اردبیلی عیادت و تاکید کرد که هرگونه اقدام لازم برای بازگشت سلامت کامل این امدادگر انجام شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی حادثه تلخ تصادف آمبولانس هلال‌احمر استان اردبیل در جاده گرمی به بیله سوار، امروز جمعه ٩ دی ماه، پیرحسین کولیوند همراه مهدی ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات با حضور در بیمارستان دکتر فاطمی اردبیل، محل بستری توفیق تیماس، از وی عیادت و از آخرین وضعیت سلامت وی کسب اطلاع کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر ضمن آرزوی سلامتی برای مصدومان این حادثه و بررسی روند درمان توفیق تیماس و تقدیر از کادر درمان بیمارستان، تاکید کرد که هرگونه اقدام لازم برای بازگشت سلامت کامل این امدادگر انجام شود.

در حادثه تصادف آمبولانس جمعیت هلال‌احمر اردبیل، آقایان توفیق تیماس و شایان اکرامی از امدادگران هلال احمر استان، دچار مصدومیت شدند که هم اکنون حال عمومی آنان مساعد است.

کد خبر 5668526

پست بعدی

ببینید | عملیات ۳ ساعته نیروهای «نوپو» برای دستگیری تروریست‌های‌ ایذه

ج دسامبر 30 , 2022
با تلاش سیاه‌پوشان ضد تروریست نوپو یگان ویژه در عملیاتی سه ساعته دو نفر از تروریست‌های قاتل «کیان پیر فلک» و ۷ نفر دیگر از شهروندان ایذه ای دستگیر و دو نفر دیگر به هلاکت رسیدند. منبع: تسنیم دریافت 2 MB 264 35

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000