قتل یک جوان به ضرب گلوله در محدوده خیابان محلاتی

قتل یک جوان به ضرب گلوله در محدوده خیابان محلاتی

ایسنا نوشت: مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت از وقوع یک فقره تیراندازی منجر به فوت در محدوده خیابان محلاتی خبر داد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس در این باره اعلام کرد: حوالی ساعت ۲۱ جمعه شب پسری حدودا ۱۹ ساله با هویت معلوم در پارکینگ منزل مسکونی‌اش در خیابان محلاتی از سوی فردی ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفت که براثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

به دنبال این حادثه که وقوع آن از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد، تیم‌های پلیس پیشگیری و در ادامه تیم‌های ویژه پلیس آگاهی در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را با دستور بازپرس ویژه قتل در دستورکار خود قرار دادند.

در حال حاضر ضارب دستگیر نشده، اما نتایج تحقیقات اولیه ماموران پلیس حاکی از آن است که اختلافات شخصی سبب وقوع این قتل شده است.

برابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت تیم‌های پلیس آگاهی تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کرده‌اند و نتایج بررسی‌ها به زودی اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

مرد تهرانی همسرش را به قتل رساند و به جان برادرش سوءقصد کرد

داماد به قصاص محکوم شد/ گلوی همسر25 ساله ام را فشار دادم خفه شد

271 35

پست بعدی

چک‌های قدیمی نقد می‌شوند؟

ش فوریه 25 , 2023
ایلنا نوشت:معاون بانک مرکزی اظهار داشت: مردم نگران مبالغ چک‌های قبل از چک صیادی نباشند و مشکلی برای چک‌هایی صادر شده پیش نمی‌آید. اما پس از مدتی محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد مبنی بر اینکه چک‌های قدیمی صادر شده تنها در بانکی که مربوط به آن چک است، نقد می‌شود. مهران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000