روزنامه ارگان شهرداری: نفس فتنه، قطع نشده / چرا هیچ وقت ۹دی تکرار نشد؟

 روزنامه ارگان شهرداری: نفس فتنه، قطع نشده / چرا هیچ وقت ۹دی تکرار نشد؟

روزنامه همشهری نوشت: نباید از پاشنه آشیل قیمت دلار و تورم هم غافل شد.

  • به‌راستی چرا هیچ وقت ۹دی تکرار نشد و حتی در فتنه اخیر هم هیچ‌یک از تجمعات گسترده مردمی نتوانست «۹دی»‌گونه بساط اغتشاش را به‌طور کامل جمع کند؟ در سال ۸۸ جریان برانداز تا حد زیادی خود را مدیون حمایت کف خیابانی مردمی می‌دید و با مشاهده عظمت حضور در ۹ دی ماستش را کیسه کرد و بساطش را جمع. اما در سال ۱۴۰۱ بخش زیادی از ماهیت فتنه‌انگیزی در دل فضای مجازی و از رهگذر حضور رسانه‌ای رخ می‌داد، لذا حضور مردم در تجمعاتی مثل میدان ولیعصر(عج)، ۱۳آبان و تشییع شهدا، نفس فتنه را قطع نمی‌کرد.
  • مردم در تجمعات مختلف نشان دادند پای کار نظام هستند، آخرین نمونه‌اش هم تشییع شهدا در ۲ روز پیش بود و حالا بار اصلی روی دوش مسئولان است که «نهم دی» ۱۴۰۱ را رقم بزنند. آخرین سنگر دشمن در فتنه اخیر حوزه فرهنگی است که اگر فرنشینان این عرصه عرضه بیشتری به خرج دهند آن را هم فتح می‌کنند. هرچند که نباید از پاشنه آشیل قیمت دلار و تورم هم غافل شد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

واکنش روزنامه دولت به انتقاد پدر آیلار حقی / انتشار جزئیات خصوصی زندگی او «قانونی» نبود اما «ناگزیر» بود

پ دسامبر 29 , 2022
روزنامه ایران نوشت: اگر چه در نظام قضایی جمهوری اسلامی ایران قوانین بر اساس حفظ حریم شخصی افراد تنظیم شده است اما همچنان ضرورت و مصلحتی بالاتر از امنیت کشور و حفظ کیان آن در مقابل توطئه و خدعه دشمنان وجود ندارد. روزنامه دولتی ایران به اظهارات پدر آیلار حقی، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000