هیچ‌ کجای دنیا نمی‌توانید میزان حمایت ما از زندانیان را ببینید

رئیس‌‌ سازمان زندان‌ها ضمن اعلام اینکه در هیچ‌کجای دنیا شما نمی‌توانید میزان حمایت ما از زندانیان را ببینید گفت: حقوق شهروندی زندانیان کامل رعایت می‌شود ولی عده‌ای بازهم نمی‌خواهند دست از هجمه بردارند.

هیچ‌ کجای دنیا نمی‌توانید میزان حمایت ما از زندانیان را ببینید اعتمادآنلاین |

غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها گفت: متأسفانه با وجود این‌همه فعالیت‌های اصلاحی‌وتربیتی در زندان‌ها ازجمله شاخصه‌های فرهنگی اما مخالفین هدفی جز هجمه علیه ما ندارند. لازم است صداوسیما نیز در کنار ما و در تعامل با ما باشد.

رئیس سازمان زندان‌ها حمایت از مددجویان و فعالیت‌های متنوع زندان‌‎ها را در بسیاری شاخصه‌ها فراتر از استانداردها دانست و گفت: در هیچ‌کجای دنیا شما نمی‌توانید میزان حمایت ما از زندانیان را ببینید. حقوق شهروندی زندانیان کامل رعایت می‌شود ولی عده‌ای بازهم نمی‌خواهند دست از هجمه بردارند.

رئیس سازمان زندان‌ها تأکید کرد: در همه حوزه‌های زندانبانی و برقراری اقدامات اصلاحی‌وتربیتی در زندان‌ها رو به جلو حرکت خواهیم کرد البته آهنگ حرکت باید سریع باشد. باید از همه قابلیت‌ها چه برای بازسازگاری مجرمین و چه رسیدگی به وضعیت کارکنان استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

تمام پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز لغو شدند

د دسامبر 26 , 2022
اهواز – مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: به دلیل کاهش دید تا شعاع ۵۰ متر در اهواز، تمام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی اهواز لغو شد. به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی رزاز اظهار کرد: با توجه به مه گرفتگی شدید صبح امروز در شهرهای استان، تمام پروازهای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000