سوال اقتصادی مهم از دولت رئیسی درباره فروش نفت

سوال اقتصادی مهم از دولت رئیسی درباره فروش نفت

روزنامه اعتماد در یادداشتی به شیوه تبلیغاتی رسانه های حامی دولت ابراهیم رئیسی انتقاد کرد.

در این مطلب امده است:

اگر خبرگزاری‌ها و رسانه‌های حامی دولت را معیار قرار دهیم، هنگام فهرست کردن دستاوردهای دولت، تولید و فروش نفت افزایش می‌یابد و پول آن هم مرتبا وارد کشور می‌شود اما به وقت انتقادات از نحوه مدیریت دولت، ناگهان «جنگ سخت اقتصادی» شروع می‌شود و مشخص نیست که نهایتا فروش نفت و ورود پول‌های ناشی از آن افزایش داشته یا جنگ اقتصادی اوج گرفته است؟

غالبا علاوه بر زمان‌های اعلام دستاوردها، زمانی هم که دولتی‌ها و حامیانش بخواهند به دولت روحانی حمله کنند، فروش نفت و درآمدهای وصول‌شده حاصل از آن هم افزایش می‌یابد اما وقتی حرف از انتقاد و نقد به مدیریت می‌شود، «جنگ اقتصادی» است که شدید می‌شود. بالاخره نتیجه این همه افزایش فروش و ورود درآمدهای ناشی از آن، باید تاثیری هم بر وضع بازار داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

وقوع مه ۱۰۰ درصدی در آبادان و خرمشهر

د دسامبر 26 , 2022
اهواز – مدیرکل هواشناسی استان خوزستان از رسیدن مه و رطوبت هوا در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر به ۱۰۰ درصد در صبح امروز خبر داد. محمد سبزه زاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رطوبت و مه ۱۰۰ درصدی هوا در شهرهای آبادان و خرمشهر شعاع دید در این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000