۵۰ نماینده خواستار شدند / بررسی «خارج از نوبت» طرح تشدید مجازات همکاری‌کنندگان با کشورهای متخاصم

۵۰ نماینده خواستار شدند / بررسی «خارج از نوبت» طرح تشدید مجازات همکاری‌کنندگان با کشورهای متخاصم

فارس نوشت: نماینده یزد در مجلس گفت: نمایندگان با امضای نامه‌ای خطاب به هیات رئیسه خواستار بررسی خارج از نوبت طرح تشدید مجازات همکاری‌کنندگان با کشورهای متخاصم علیه منافع و امنیت ملی کشور، شدند.

نماینده مردم یزد در مجلس گفت: نمایندگان با امضای نامه‌ای خطاب به هیات رئیسه خواستار بررسی خارج از نوبت طرح تشدید مجازات همکاری‌کنندگان با کشورهای متخاصم علیه منافع و امنیت ملی کشور، شدند.

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: نمایندگان با امضای نامه‌ای خطاب به هیات رئیسه مجلس خواستار بررسی خارج از نوبت طرح تشدید مجازات همکاری‌کنندگان با کشورهای متخاصم علیه امنیت و منافع ملی کشور شدند.

وی افزود: نمایندگان در این نامه خواستار آن شدند تا طبق ماده ۱۰۰ آیین نامه داخلی مجلس این طرح خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار گیرد.

نماینده مردم یزد در مجلس اظهار داشت: طبق آیین نامه داخلی مجلس هر گاه حداقل ۵۰ نفر از نمایندگان خواستار بررسی خارج از نوبت طرح یا لایحه‌ای شوند، این موضوع در صحن مجلس به رای گذاشته می‌شود و در صورت تصویب طرح یا لایحه مورد نظر خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۲۰

پست بعدی

ارزیابی فاضل میبدی از «خمامه پرانی» / افراط برخی روحانیون معروف باعث شده نسل جدید، ضدیت با روحانیت را نشانه‌آزادی‌خواهی بداند

ی نوامبر 13 , 2022
نواندیش نوشت : عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: عمامه‌پرانی که این روزها مرسوم شده!‌ حتما رفتاری مذموم است که با هیچ متر و معیار و بهانه‌ای توجیه نمی‌شود. از سوی دیگر، خیلی از روحانیونی که وابسته به نهادهای رسمی نیستند، مثل قشر ضعیف فشارهای اقتصادی، اجتماعی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000