تحریم ۱۰ نهاد دریایی روسیه توسط آمریکا

اعتمادآنلاین |

در پی سفر رئیس جمهوری اوکراین به آمریکا، آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده روز پنجشنبه به وقت محلی از تحریم‌های جدید علیه روسیه خبر داد.

به گزارش ایرنا، وزیر خارجه آمریکا در این رابطه گفت: ما متعهد به ادامه تحمیل عواقب شدید بر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور آمریکا و حامیان او در جنگ غیر منطقی روسیه علیه اوکراین هستیم.

وی با اشاره به عملیات نیروی دریایی روسیه علیه بنادر اوکراین، از جمله بنادری که غذا و غلات مورد نیاز جهان را تامین می کنند، افزود: امروز آمریکا تحریم هایی را علیه نهادهای دریایی روسیه اعمال می کند.

بلینکن در تشریح تحریم‌های جدید آمریکا علیه روسیه گفت: وزارت امور خارجه آمریکا به طور خاص ۱۰ نهاد نیروی دریایی روسیه را بر اساس فرمان اجرایی ۱۴۰۲۴ تحریم می کند.

وزیر خارجه ایالات متحده با بیان اینکه آمریکا مصمم است از تمام اقدامات لازم برای جلوگیری از حملات هوایی، دریایی و زمینی روسیه به اوکراین استفاده کند ادامه داد: این اقدامات یک پیام ساده را به دنبال دارد مبنی بر اینکه کرملین باید به کارزار بی رحمانه خود علیه اوکراین پایان دهد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

کنایه سنگین نماینده مجلس به پیشنهاد میرسلیم برای مهار آلودگی هوا با کاهش سهمیه سوخت خودروها

پ دسامبر 22 , 2022
عجب! آن چیزی که بنزین را میبلعد و هوا را آلوده می‌کند خودروهای پرمصرف و بی کیفیت داخلیست، نه مردم. جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در مجلس در واکنش به پیشنهاد میرسلیم نماینده تهران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: عجب! آن چیزی که بنزین را میبلعد و هوا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000