میانگین روزانه پیام‌ها چه عددی بود؟ / روایت شهرداری از حذف پاک‌کردن شعارنویسی از فهرست درخواست تهرانی‌ها

میانگین روزانه پیام‌ها چه عددی بود؟ / روایت شهرداری از حذف پاک‌کردن شعارنویسی از فهرست درخواست تهرانی‌ها

اقتصادنیوز نوشت: رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷+) گفت :درخواست برای پاک کردن شعارنویسی برروی دیوارهای شهری نزولی بوده است .

رضا ناصری رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷+) در رابطه با موضوع تماس‌های مردمی درخصوص پاک کردن شعارنویسی ها از روی دیوارهای شهر گفت :‌از اواخر ماه مرداد آمارهایی درخصوص شعار نویسی برروی دیوارهای شهر ثبت شد تا مهرماه که اوج این شعار نویسی ها بود و پیام هایی که با این موضوع بود ۶۰ برابر شد .

وی ادامه داد :‌ درحال حاضر با کاهش درخواست های مردمی برای پاک کردن شعارنویسی هستیم و این روند نزولی بوده و به روزهای قبل از افزایش آمارها رسیده ایم .

تعداد پیام های شهروندان تهرانی به سامانه ۱۳۷ پلاس در آبان ماه ۱۲۲ هزار ۲۴۹ پیام بوده و به طور میانگین روزانه ۳ هزار و ۹۱۱پیام در این سامانه به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

این مرد مامور امنیتی قلابی است، او را شناسایی کنید

ش دسامبر 17 , 2022
اعتمادآنلاین| پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصویر فردی که اقدام به زورگیری تحت عنوان مامور امنیتی از شهروندان می‌کرد از شهروندان خواست تا چنانچه افرادی که توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته‌اند، برای پیگیری پرونده خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند. به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000