این مرد مامور امنیتی قلابی است، او را شناسایی کنید

اعتمادآنلاین|

پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصویر فردی که اقدام به زورگیری تحت عنوان مامور امنیتی از شهروندان می‌کرد از شهروندان خواست تا چنانچه افرادی که توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته‌اند، برای پیگیری پرونده خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این خصوص گفت: در پی دستگیری یک سارق مامورنما در شهرستان فردیس، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد متهم با معرفی خود به عنوان مامور انتظامی امنیتی در مناطق خلوت و کم تردد به سوژه‌های خود نزدیک شده و با تهدید آنها اقدام به دریافت گوشی موبایل و وجه نقد کرده و متواری می‌شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه متهم تاکنون به ۳۰ فقره سرقت تحت عنوان مامور اعتراف کرده و تاکنون ۱۳ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند، خاطرنشان کرد: با دستور دادیار شعبه ۲۳ دادسرای عمومی و انقلاب شهر کرج تصویر بدون پوشش این متهم در رسانه‌ها منتشر می‌شود تا چنانچه افرادی که با این شیوه توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته‌اند برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی- بلوار تعاون- ساختمان پلیس آگاهی- اداره مبارزه با سرقت مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ضعیف ترین تیم ۸۰ سال گذشته در دولت رئیسی/ بر اساس اعلام سازمان برنامه ایجاد بهشت با کمک چین و روسیه در ایران به توهم تبدیل شد

ش دسامبر 17 , 2022
در پاسخی که سازمان برنامه به یادداشت منتشر شده از بنده داده بودند رسما اعلام کردند که شما اندکی صبر کنید در سایه حمایت های چین و روسیه یک بهشت خیلی خوبی را برای ایران به ارمغان می آوریم. این امیدها با رفتار چین و روسیه کاملا به توهم تبدیل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000