قیمت نفت کاهش یافت/ نفت در کانال 90 دلاری

اعتمادآنلاین|

به دنبال نگرانی‌ها در مورد رکود احتمالی و کاهش تقاضا برای سوخت قیمت، نفت در معاملات امروز کاهش یافت و در نزدیکی کمترین رقم از ماه فوریه قرار گرفت.

​به گزارش فارس، به نقل از رویترز، هر بشکه نفت برنت با 19 سنت کاهش 93.93 دلار فروخته شد و هر بشکه نفت خام آمریکا با 32 سنت کاهش 88.22 دلار معامله شد.

با نگرانی بازار در مورد تاثیر تورم بر رشد اقتصادی و تقاضا، قیمت‌ها در این هفته تحت فشار قرار گرفتند، اما نشانه‌هایی در مورد کمی عرضه مانع از کاهش بیشتر قیمت ها شد.

پس از اینکه بانک مرکزی انگلیس در مورد یک رکود طولانی در روز پنج شنبه هشدار داد و نرخ بهره را به بالاترین میزان از سال 1995 افزایش داد، نگران‌ها در مورد رکود اقتصادی شدت گرفت.

تینا تنگ، تحلیلگر بازارهای سی ام سی گفت: «اگر کالاها برای یک رکود اقتصادی قریب الوقوع قیمت‌گذاری نشوند، احتمالا باید برای یک دوره «رکود تورمی» آماده شد که بیکاری افزایش می‌یابد و نرخ تورم بالا می‌ماند.»

کمی عرضه در بازار سبب شده است تا قیمت های فعلی از قیمت‌های آتی (قیمت فروش در ماه های آینده) بالاتر باشد.

پست بعدی

کاهش 0.5 درصدی نرخ سودبین بانکی/ بازگشت نرخ سود به سقف 2 ماه قبل

ج آگوست 5 , 2022
اعتمادآنلاین| نرخ سود بین بانکی مانند هفته گذشته با کاهش 0.5 درصدی مواجه شد تا به نرخ 20.64 درصد برسد. ​به گزارش فارس، طی هفته‌های گذشته نرخ بهره بین بانکی با رشد همراه بوده است که همین مساله باعث انتقادات جدی درباره ارتباط نزول بورس با این افزایش صورت گرفته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000