شهرداری از زندگی به سبک غربی جلوگیری کند

اعتمادآنلاین|

احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورا نیز با بیان اینکه تلاش معاندین فضای کشور را ملتهب کرد، گفت: اگر به سخنان مقام معظم رهبری توجه می شد شاید این اتفاقات را شاهد نبودیم و خرابی ها در کشور ایجاد نمی شد.

به گزارش ایلنا، وی همچنین تصریح کرد: با نگاه به توصیه های مقام معظم رهبری در می یابیم که با عمل به این فرامین می توانستیم جلوی این اتفاقات را بگیریم. از شهرداری تهران نیز می خواهیم در راستای جلوگیری از سبک زندگی غربی، انتخاب مدیران با تأکید بر سبک زندگی ایرانی- اسلامی، پرداختن به بیانات و ترویج فرهنگ مورد توجه امام خمینی (ره)، برپایی جشنواره های مفرح در محلات، ارائه خدمات بدون وقفه به شهروندان، شادمان سازی منظر شهری و اکران تبلیغات وحدت آفرین، رفع ترافیک، حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده در شرایط اغتشاشات و مواردی از این قبیل اقدام کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

قالیباف: چطور حاضریم برای پول گدایی کنیم اما نمی‌خواهیم روند گذشته را اصلاح کنیم؟

س اکتبر 18 , 2022
دانشجو نوشت:رئیس مجلس گفت: ما قانون نوشتیم اما نتوانستیم تصمیم بگیریم و راهکاری ایجاد کنیم که کسانی که سوخت مصرف می‌کنند در صورت کاهش مصرف، منفعتی نصیبش شود. محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۶ مهر) مجلس و پس از ارائه گزارش کمیسیون انرژی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000