خطیب جمعه یاسوج: خوی آمریکا، خوی استکباری است/ آنها در ۱۰۰ سال اخیر، همواره در حال جنگ با ملت ایران بوده‌ اند

خطیب جمعه یاسوج: خوی آمریکا، خوی استکباری است/ آنها در ۱۰۰ سال اخیر، همواره در حال جنگ با ملت ایران بوده‌ اند

ایلنا نوشت:حجت‌الاسلام حکمتی‌نیک گفت: اختلافات آمریکا با ایران تنها مربوط به یک سلیقه سیاسی خاص نیست، جمهوری خواه و دموکرات، ترامپ و بایدن با ایران دشمنی می‌کنند، چرا که آنها حافظ منافع صهیونیست‌ها هستند.

حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج، اظهار داشت: اگر مسجدی در منطقه‌ای باشد و همسایگان مسجد اهل نماز و مسجد نباشند، در روز قیامت مسجد شاکی آنها خواهد شد، همچنین اگر قرآنی در خانه باشد و انسان آن را نخواند و گرد و غبار روی کلام الهی بگیرد و انسان با قرآن انس نگیرد، قرآن در روز قیامت شاکی انسان خواهد شد.

حجت الاسلام حکمتی‌نیک تصریح کرد: از موضوعات مهمی که هر مسلمان باید با آن آشنایی داشته باشد، دشمن شناسی است، در اعلامیه‌ها، بیانیه‌ها، سخنان و صحیفه حضرت امام(ره)، دشمن اصلی ما در هر دوره و زمان آمریکا قلمداد شده است.

وی افزود: حضرت امام(ره) فرمودند، هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید، مشکلات ما از آمریکا است، در ادبیات رهبر معظم انقلاب نیز آمده است که، نباید از دشمنی‌ها و نقشه‌های آمریکا غافل شویم.

امام جمعه موقت یاسوج، در خصوص دشمنی‌های آمریکا، گفت: دشمنی آمریکا با ایران اسلامی دیرینه بوده و مربوط به یک زمان خاص نیست، دشمنی آمریکا با ما همیشگی است، ماهیت نظام سلطه استکباری نیز همین است، خوی آمریکا، خوی استکباری است و آنها در ۱۰۰ سال اخیر همواره در حال جنگ با این ملت بوده‌اند.

وی اختلاف آمریکا با ایران را اختلاف راهبردی ذکر کرد و یادآور شد: اختلافات آمریکا با ایران تنها مربوط به یک سلیقه سیاسی خاص نیست، جمهوری خواه و دموکرات، ترامپ و بایدن با ایران دشمنی می‌کنند، چرا که آنها حافظ منافع صهیونیست‌ها هستند.

حجت الاسلام حکمتی‌نیک اظهار داشت: دشمنی آنها با ما در همه موضوعات است و مربوط به یک موضوع خاص مثل هسته‌ای نیست، آنها حقوق بشر، حقوق زن و مسائل دیگر را بهانه می‌کنند، البته یکی از بهانه‌های همیشگی آنها اسرائیل است.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷

پست بعدی

نمی‌شود هر کسی مبانی اصلی نظام را زیر سؤال ببرد و ما سکوت کنیم/فیلم بدون حجاب به روی پرده نخواهد رفت

ج دسامبر 16 , 2022
ایرنا نوشت: رئیس سازمان سینمایی گفت: نمی‌شود در خیابان سینما، یک طرفه رفت. نمی‌شود شما هرچه می‌خواهید بگویید و دستگاه قضا برخوردی نکند. باید به سینماگر بگوییم تریبون سیاسی نباشید. محمد خزاعی امشب جمعه ۲۵ آذرماه با حضور درآئین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به ایراد سخنرانی پرداخت و مواضعی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000