قدردانی خانواده مولوی عبدالواحد از رهبر انقلاب

قدردانی خانواده مولوی عبدالواحد از رهبر انقلاب

ایسنا نوشت:پس از پیام رهبر انقلاب در پی حادثه ناگوار ربایش و شهادت مولوی عبدالواحد ریگی، خانواده شهید عبدالواحد ریگی از رهبر انقلاب قدردانی کردند.

خانواده شهید مولوی عبدالواحد ریگی امام جماعت مسجد امام حسین(ع) خاش با صدور پیامی از عنایت رهبر معظم انقلاب، سران سه قوه و نهادهای ذی‌ربط امنیتی و انتظامی و شورای تأمین سیستان و بلوچستان قدردانی کردند.

مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین(ع) شهرستان خاش از مولوی‌های شاخص منطقه و استان سیستان و بلوچستان توسط افراد ناشناس ظهر روز پنجشنبه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۱ ربوده شد و به شهادت رسید.

در پی این حادثه‌، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای طی پیامی ضمن اظهار تاثر از این حادثه، بر تعقیب و مجازات سریع و جدی جنایتکاران از سوی دستگاههای مسئول تاکید کردند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷

پست بعدی

جزئیات حقوق بازنشستگان جدید آموزش و پرورش/ احکام رتبه‌بندی بازنشستگان در آذرماه صادر می‌شود

ج دسامبر 16 , 2022
اعتمادآنلاین| معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری در روز ۲۹ شهریورماه سال جار از مشکلات صدور دیر هنگام احکام بازنشستگی فرهنگیان به علت تاخیر در ارسال مدارک شاغلین در آستانه بازنشستگی از سوی وزارت آموزش و پرورش ابراز نگرانی کرده بود. به گزارش ایسنا و به گفته وی، شروع سال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000