برخی ها در کشور حل مشکلات را نمی خواهند / درس انقلاب درس “ما می توانیم” است

سیاسی/ سیاست داخلی 60219189d812e_2021-02-08_23-01 یک نماینده مجلس گفت: بنظر من بهترین درس 22 بهمن برای امروز این است که "ما می توانیم" اما منافع برخی مانع حل مشکلات در کشور می شود.

محسن زنگنه در گفتگو با خبر فوری در این باره که چه درسی از دهه مبارک فجر و انقلاب را برای رفع مشکلات کشور باید به کار بست اظهارداشت: از زمان خاندان پهلوی نزدیک 200 تا 300 کارخانه و شرکت بزرگ با پول نفت راه انداخته شده بود. انقلاب که شد همه مهندسین‌اش چون خارجی بودند از ایران رفتند، صاحبانش هم اکثرا به دولت پهلوی متصل بودند و آنها هم پول ها را برداشتند و رفتند. یعنی ما یک سری اهن پاره تحویل گرفتیم.

نماینده مردم تربت حیدریه زاوه و مه ولات در مجلس ادامه داد: در آن زمان متخصصین نفت رفتند خدمت حضرت امام (ره) و پرسیدند با آهن پاره ها چه کار کنند. حضرت امام می فرمایند که برگردید چاه های نفت را باز کنید و ما می توانیم. بنظر من بهترین درس 22 بهمن برای امروز این است که "ما می توانیم".

وی تاکید کرد: ما اگر بخواهیم می توانیم زودتر از بقیه کشورها واکسن کرونا تولید و تست کنیم. اگر بخواهیم در انرژی هسته ای و نانو پیشرفت می کنیم. اما متاسفانه در بورس بانک در اوراق و نهاده های دامی مشکل داریم چون حل مشکلات را نمی خواهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ریشه نخواستن ها را بیان کرد: متاسفانه منافع افراد نمی گذارد کاری پیش برود و مانع تامین خواسته ها می شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اصلاح‌طلبان باید پاسخگوی عملکرد روحانی باشند / مردم به نامزدی رای می‌دهند که برنامه داشته باشد / لاریجانی نماد اعتدالیون است

س فوریه 9 , 2021
سیاسی/ سیاست داخلی نماینده ادوار مجلس گفت: مردم راهکار می‌خواهند و از کسی استقبال می‌کنند که برنامه واقعی و مشخصی داشته‌ باشد. سید حسین نقوی‌حسینی در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: جریان اصلاح‌طلبی با وجود سابقه طولانی در انقلاب با موانع زیادی روبه‌رو خواهد بود زیرا باید پاسخگوی عملکرد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000