روایتی از شناورهایی که سپاه در حال تولید آن است

سیاسی/ دفاعی 60261e9a30eab_60261e9a30eae فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: تولید شناورهای بزرگی را در دستور کار داریم و این شناورها در حال تولید هستند.

سردار علیرضا تنگسیری با اشاره به نامگذاری سال به عنوان سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری و برنامه‌های نیروی دریایی برای تحقق این خواست فرماندهی معظم کل قوا گفت: حضرت آقا تأکید بسیاری بر خودکفایی اقتصادی دارند، بر همین اساس چند سالی است که شعار سال را با تأکید بر همین موضوع اساسی و مهم یعنی خود کفایی اقتصادی انتخاب می‌کنند. به همین دلیل سال قبل را «سال حمایت از تولید» و امسال را «سال جهش تولید» نامیدند.

وی ادامه داد: ما در نیروی دریایی سپاه در بحث ساخت تجهیزات و شناورهایی که در مجموعه خودمان تولید و استفاده می‌کنیم و همچنین آن پروژه‌هایی را که با وزارت دفاع در حال همکاری هستیم، در سال جاری با جدیت بیشتری دنبال کرده و می‌کنیم که خوشبختانه به پیشرفت‌های بسیار خوبی رسیده‌ایم.

روایتی  از شناورهایی که سپاه در حال تولید آن است

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: تولید شناورهای بزرگی را در دستور کار داریم و این شناورها از لحاظ تعداد و بزرگی در حال تولید هستند. همچنین ساخت تجهیزات دیگری را در دستور کار داریم که بخشی از آنها به دلیل مسائل امنیتی قابل بیان نیست و خبر بخش دیگر آنها که قابل گفتن هست را هم در آینده خواهید شنید.

سردار تنگسیری گفت: پیشرفت‌ها و تجهیزات رونمایی شده و در حال تولید در نیروی دریایی سپاه نشان دهنده یک جهش در تولید و کارآمدی تجهیزات تولید شده است.

وی در پایان تصریح کرد: فرمانده معظم کل قوا هم فرمانده ما و هم مرجع تقلید ما هستند و ما وظیفه خود می‌دانیم که تحقق شعار سال را که فرمانِ فرماندهی کل قوا است با جدیت دنبال کنیم و تحقق بخشیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

صعود قیمت رمز ارزها تحت تأثیر خبر سرمایه‌گذاری توییتر

ج فوریه 12 , 2021
انتشار خبر احتمال سرمایه گذاری توییتر در بیت‌کوین باعث صعود مجدد قیمت بیشتر ارزهای دیجیتالی شد. برای سومین روز متوالی، بیشتر ارزهای دیجیتالی صعودی ماندند که در بین ارزهای اصلی صعود استلار و پولکا دوت از سایر ارزهای بیشتر بود. ند سگال- مدیر مالی توییتر از احتمال سرمایه گذاری توییتر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000