پخش فینال و رده‌بندی جام‌جهانی در سینماها

اعتمادآنلاین|

در حالی که طبق اعلام یکی از سینمادارها، در جلسه ای در رابطه با پخش بازی های فینال و رده بندی جام جهانی در سینماها، توافق صنوف سینمایی حاصل نشده بود، اما حالا مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم از صدور مجوز برای انجام این موضوع خبر داد.

به گزارش ایسنا، روح الله سهرابی در این بازه توضیحاتی داد که می خوانید:

*در راستای رایزنی رئیس سازمان سینمایی و اعلام موافقت مسئولان وزارت کشور، مدیران سینماهای کشور مجاز به نمایش بازی‌های رده‌بندی و فینال جام‌جهانی فوتبال در سالن‌های سینمایی بوده و مجوز آن برای سینماها صادر شد.

*با توجه به استقبال گسترده مخاطبان از اکران فوتبال در سینماها، پیگیری و رایزنی سازمان سینمایی برای اکران دیگر بازی‌های جام جهانی نتیجه داد و مسئولان مربوطه در وزارت کشور در جهت تقویت شور و نشاط جامعه و رونق‌بخشی به سینماها با نمایش دو بازی رده‌بندی و فینال در روزهای شنبه (۲۶ آذر ماه) و یکشنبه (۲۷ آذرماه) بر روی پرده سینماها موافقت کردند.

*این تصمیم به اطلاع شورای صنفی نمایش رسیده و در صورت تمایل شورا و توافق صنوف مرتبط از جمله سینماداران و تهیه‌کنندگان درخصوص قدرالسهم این برنامه، سینماها اجازه خواهند داشت تا نسبت به اکران فوتبال اقدام کنند.

*لازم به ذکر است قیمت تعیین‌شده برای فروش بلیت فوتبال مطابق با رعایت سقف قیمت بلیت سینماها یعنی ۴۵ هزار تومان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

آقای میرسلیم! یک سوزن به خود، یک جوال‌دوز به دیگران! / تعارض موضع درباره فرزندش و فرزند دیگران

چ دسامبر 14 , 2022
فرارو نوشت: گویا وزیر ارشاد دولت دوم هاشمی رفسنجانی و نامزد رسمی حزب مؤتلفه در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶، فراموش کرده یک سوزن به خود بزند و یک جوال‌دوز به دیگران! انگار او چنان غرق در فضای ناآرامی‌ها کشور شده که سریع‌تر از هر دادرسی قانونی خواهان اعدام دیگران است، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000