داعش جزئیات تازه‌ای از عملیات تروریستی شاهچراغ منتشر کرد+ عکس

اعتمادآنلاین|

تصویری از هفته نام موسوم به «النبأ» که رسانه‌ رسمی داعش محسوب می‌شود، منتشر شده است.

به گزارش فارس، در این گزارش قید شده است که داعش دیروز در هفته‌نامه «النبأ» که رسانه‌ رسمی این گروهک محسوب می‌شود، مسئولیت حمله به حرم حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز را برعهده گرفت.

گروهک داعش در ابتدای این گزارش نوشت: «در یک رویداد جدید، دولت اسلامی [داعش] در داخل یک مرقد شرک‌آمیز، ایران مجوس را هدف قرار داد و یکی از مجاهدان خلافت اسلامی به تیراندازی در داخل مرقد اقدام کرد و ده‌ها کشته و زخمی بر جا گذاشت».

این نشریه مدعی شده که در این حمله تروریستی ۲۰ نفر به شهادت رسیده و ۴۰ نفر دیگر مجروح شدند و حمله شیراز آخرین حملات این گروهک تکفیری- تروریستی در ایران نخواهد بود.

هفته+نامه+داعش

آیا این خبر مفید بود؟ 4 9

نتیجه بر اساس 4 رای موافق و 9 رای مخالف

پست بعدی

حمله روزنامه همشهری به عدالتخواهان/ در اغتشاشات اخیر با سلطنت طلبان در یک صف هستید

ش اکتبر 29 , 2022
روزنامه همشهری نوشت:در صحنه‌خوانی واقعیت‌های اتفاق افتاده، امروز عدالت‌خواهان و رادیکال‌های اصلاح‌طلب و اصولگرای مصلحت‌اندیش چه بخواهند یا نخواهند در زمین تعریف و تبیین شده ضدانقلاب بازی می‌کنند. به‌عبارتی همه داشته‌ها و اثرگذاری‌های اجتماعی آنان به سبد ضدانقلاب واریز و محاسبه خواهد شد و با این جهت‌گیری اشتباه آنها عملکردشان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000