دختر جوان چگونه 1200 نفر را فریب داد؟

اعتمادآنلاین|

دختری که با تشکیل صندوق خانگی اقدام به کلاهبرداری 140 میلیارد ریالی کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، در پی شکایت تعدادی از شهروندان کوه‌چنار مبنی بر اینکه توسط فردی از طریق ایجاد صندوق‌های خانگی از آنها کلاهبرداری شده است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .

ماموران با انجام اقدامات فنی متوجه شدند دختری با ایجاد صندوق خانگی نسبت به پرداخت سودهای غیر متعارف و چند برابر بیشتر از بانک‌ها اقدام کرده و در این خصوص نیز یک هزار و 200 نفر عضو این صندوق شده‌اند.

ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم در 8 ماه گذشته با ایجاد صندوق خانگی و همدستی 7 نفر دیگر مبلغی بالغ بر 140 میلیارد ریال از اعضاء جمع‌آوری و تنها 7 میلیارد ریال را به عنوان وام واگذار و مابقی سرمایه جذب شده را کلاهبرداری کرده‌اند.

ماموران در ادامه موفق شدند در عملیات جداگانه هر 7 نفر همدست متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

کاسبکاری ریشه‌دار تاریخی / روایت مستند هاشمی از نقض تعهدات، گرانفروشی و تاخیر چین و روسیه در اجرای قراردادهای خود با ایران

د دسامبر 12 , 2022
در سفری که به چین داشتم، در حضور رئیس جمهور،قراردادی در مورد ساخت یک نیروگاه بستیم. ۶۰ میلیون دلار هم پیش پرداخت کردیم. ولی وقتی آمریکایی‌ها روابطشان با چین بهتر شد چین از همکاری با ایران در امور هسته‌ای منصرف شد. فیلمی از سخنان آیت الله هاشمی در شبکه های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000