پایان کار ملی‌پوشان ایران در دسته 96 کیلوگرم بدون مدال

اعتمادآنلاین|

رقابت‌های دسته 96 کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی آسیا برای نمایندگان ایران به پایان رسید. ایران در این وزن با دو مقام پنجمی و هشتمی به کار خود پایان داد.

​به گزارش فارس، در پایان رقابت‌های این دسته که شنبه 23 مهر در تالار مسابقات هتل کراون پلازا برگزار شد، رضا بیرالوند وزنه 163 کیلوگرم را در حرکت یکضرب و وزنه 202 در حرکت دوضرب را با موفقیت بالای سر برده و مجموع 365 کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد تا رده پنجم در جدول مجموع را از آن خود کند. وی در یکضرب و دوضرب نیز پنجم شد.

در همین دسته وزنی، علیرضا معینی با مهار وزنه 162 کیلوگرم در پایان حرکات یکضرب، در مکان چهارم قرار گرفت، با مهار وزنه 186 کیلوگرم در حرکات دوضرب، دوازدهم شد اما در مجموع با ثبت 348 کیلوگرم، نفر هشتم دسته 96 کیلوگرم شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

افزایش شمار قربانیان حادثه معدن در ترکیه

ش اکتبر 15 , 2022
اعتمادآنلاین| رسانه‌ها جمعه شب گزارش دادند که حادثه انفجار معدن در شمال ترکیه، تاکنون ۲۲ نفر کشته شدند. این در حالی است که پیش از آن، شمار کشته‌های این معدن ۱۴ تن اعلام شده بود. به گزارش ایرنا، سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه گفته که شمار زخمی های این حادثه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000