ضربات وارده به دشمن

ضربات وارده به دشمن

نگارنده به برنامه جنگ ترکیبی دشمن برای ایجاد نا امنی در کشور و کنترل انقلاب اسلامی پرداخته و علاوه بر شکست دشمن در این راستا به ضرر های آنها نیز اشاره می کند

اغتشاشات اخیر یک حرکت خود جوش داخلی نبود، بلکه یک حرکت از قبل طراحی شده در دستگاه های جاسوسی و اطلاعاتی دشمنان خارجی با استفاده از زمینه های داخلی بود . هدف کلان این اغتشاشات به عنوان اهداف راهبردی کلان مهار و در دست گرفتن کنترل انقلاب اسلامی در منطقه و جلوگیری از موفقیت های جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف اقتصادی ،سیاسی و علمی بود. اهداف راهبردی غیر کلان آن ها که در مواضع شان هم مشهود است ابتدا ایجاد بی ثباتی و کشاندن نا امنی منطقه به داخل کشور ایران بود ، دوم ایجاد جنگ داخلی مذهبی و بنیادی بین انقلاب و ضد انقلاب و کشته سازی و شکل گیری حرکت های اجتماعی ،سوم ایجاد اجماع جهانی علیه ایران با دروغ پردازی و اخبار غلط بود و چهارمین هدف آن ها طرح پرونده حقوق بشری علیه ایران در محافل بین المللی و بازداشتن نظام از کارهای اساسی و اصولی در جهت حل مشکلات مردم و موفقیت در عرصه های مختلف بود.

ابزاری که در این برنامه مورد استفاده دشمنان داخلی و خارجی قرار گرقت همان جنگ ترکیبی سیاسی ،مجازی و نظامی بود که در اخبار جعلی و تزریق آن به افکار عمومی جامعه ،برهم زدن بافت جمعیتی کشور ،مهاجر پذیری ،یورش فرهنگی و ایجاد تضادهای دینی کاملا مشهود بود .

دشمنان تاکنون تمام هستی خودشان را به کار گرفته اند؛ تمام رسانه های استکباری، شبکه های اجتماعی در دست آمریکا ،اسرائیل و انگلیس در این حرکت بسیج شدند و ده ها هزار دروغ را به جامعه تزریق و فضای کشور را نا امن و خسارت بار کردند، در محیط های علمی اختلال ایجاد کردند وآینده چندین هزار جوان احساساتی را در کشور خراب و خسارات زیادی را نیز به اموال عمومی وارد کردند .در کنار آن عده قابل توجهی از مردم ،نیروی انتطامی و حافظان امنیت را به شهادت رساندند و محیط را برای ارزش های دینی و اسلامی و حجاب نا امن و نیروی انتظامی را مشغول این مسئله کردند.

در بخش هایی از مرزهای شرق و غرب نیز نا امنی نظامی یدید آوردند و در بعضی محافل سازمان ملل هم اجماع هایی علیه ایران نظیر بحث حقوق بشر و خارج کردن ایران از کمیته زنان سازمان ملل پدید آوردند. در نهایت به اعتماد مردم آسیب زدند و شبهاتی را در اذهان مردم نسبت به عملکرد نظام پدید آوردند و فضا را برای بد حجابی و تقدس زدایی از رهبری باز کردند .امادر کنار این دستاوردهایی که آن ها داشتند شکست های متعددی هم خوردند ،شکست در همراه کردن مردم با اغتشاشگران ،شکست در بازداشتن مسئولان از مسائل اصلی کشور و کسب موفقیت های جدید ،شکست در حمله نظامی از سوی کردستان عراق به ایران ،شکست در بمب گذاری و ترور گسترده ،شکست در به تعطیلی کشاندن درس و دانشگاه ،شکست در ایجاد جنگ داخلی و قومی ،شکست در عصبانی کردن نظام و عدول دستگاه قضایی از اجرای عدالت در مورد اغتشاشگران وشکست در کشته سازی و متهم کردن نظام به برخورد خشن با اغتشاشگران. در کنار این شکست ها باز توطئه گران ضررهایی هم کرده اند که اینها نیز قابل توجه است ،اولین ضرر آنها شناسایی شدن عوامل نفوذی و آموزش دیده آنها در داخل کشور و دستگیری آنهاست .دومین ضررشان لو رفتن نقشه ها و طرح های آنها قبل از موعد مقرر است .سومین ضرر مشخص شدن حامیان خارجی اغتشاشگران و نقش بیگانگان در نا امن سازی کشور است .چهارمین ضرر افشای عوامل تشویق کننده و حمایت کننده اغتشاشگران در جریان های سیاسی ،رسانه ای و چهره های داخلی و ضرر پنجم مشخص شدن نقش شبکه های اجتماعی در ایجاد ناامنی و هرج و مرج در کشور و ششمین ضرر نیز افشای ماهیت ددمنشانه و داعش صفتی اغتشاشگران در این مدت برای مردم است .

نتیجه اینکه این توطئه نیز مثل بقیه توطئه ها در کشور ما شکست خورده و عوامل و مسببین آن طبیعتا به کیفر جنایت خودشان خواهند رسید .نظام و اتقلاب با حجامت این سموم از بدنه انقلاب با سلامت به سوی اهداف خود پیش خواهد رفت و بار دیگر دشمنان استکباری برای ارتباط با ایران به التماس خواهند افتاد و قدرت های استکباری هم به ناتوانی اپوزوسیون و منافقین و تجزیه طلب ها و سلطنت طلب ها برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی پی خواهند بُرد و اشتباه محاسباتی دیگر خودشان را تجربه خواهند کرد.

*فعال سیاسی اصولگرا

212

پست بعدی

اژه‌ای: انتخاب هر یک از حدود چهارگانه «محاربه» به اختیار قاضی است / «افساد فی‌ الارض» هم از صراحت قانون برخوردار است

د دسامبر 12 , 2022
ایسنا نوشت: رئیس قوه قضاییه گفت: در ماده ۲۸۲ قانون مجازات اسلامی، ناظر بر محاربه، حدود چهار گانه لحاظ شده است و در ماده ۲۸۳ نیز تصریح شده که انتخاب هر یک از حدود چهارگانه مذکور به اختیار قاضی است. این قانونی است که وجود دارد و قضات باید بر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000