حرفهای کلینزمن متمدنانه نبود

اعتمادآنلاین|

یورگن کلینزمن مربی پیشین تیم ملی آمریکا در BBC جهانی صحبت هایی را علیه تیم ملی فوتبال ایران مطرح کرد که حاشه یهای زیادی به همراه داشت و واکنش کارلوس کی روش را هم برانگیخت. حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت خارجه این صحبت های کلینزمن را غیر متمدنانه عنوان دانسته است.

به گزارش خبرورزشی، آصفی درباره صحبت های یورگن کلینزمن درباره تیم ملی فوتبال ایران گفت: حرف‌هایی که سرمربی اسبق تیم ملی آمریکا بر زبان آورده در ادامه پروسه جنگ روانی است که توسط آمریکایی‌ها شروع شده است. قبل از این اتفاق هم دیدیم یورگن کلینزمن اظهاراتی غیر متمدنانه در مورد ایران مطرح کرد و کاملاً نشان داد جنگ روانی علیه ایران توسط آمریکایی‌ها راه افتاده است .آنها پرچم ایران را نیز تحریف کردند و آرم الله را از داخل آن برداشتند اما بعداً به واسطه اقدامات درست و موثر ایران خودشان خجالت زده شدند و پرچم را درست منتشر کردند.

او درباره حضور وزیر امور خارجه ایران در قطر و تماشای بازی تیم ملی برابر آمریکا در ورزشگاه گفت: اینکه می‌گویند آقای امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه بهتر است برای بازی با آمریکا به قطر برود به نظر من مسئله الزام آوری نیست حتی به اعتقاد من تعدادی از این آقایان که برای تماشای مسابقات به قطر رفتند هم بهتر بود این کار را نمی‌کردند. وزیر امور خارجه اینجا با آقای تاج جلسه گذاشت و قول همه گونه همکاری را داد. سخنگوی وزارت امور خارجه هم پیگیری‌های لازم را صورت داد. بنابراین دوستان در دستگاه دیپلماسی کارهای مربوط را انجام داده‌اند. از طرف دیگر، سفیر ما در قطر به عنوان نماینده دولت حضور دارد و قطعاً از هیچ کوششی برای حل مشکلات احتمالی کاروان ایران دریغ نخواهد کرد. این یعنی کمک همه جانبه به تیم ملی.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

دستگیری قاتل طلافروش همدانی در بندرعباس

د نوامبر 28 , 2022
ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری قاتل طلافروش همدانی در بندرعباس خبر داد. سردار سلمان امیری در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلافروشی در بازار زرگرهای شهر همدان که منجر به قتل صاحب طلافروشی شد، بررسی موضوع و دستگیری قاتل به صورت ویژه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000