دستگیری قاتل طلافروش همدانی در بندرعباس

دستگیری قاتل طلافروش همدانی در بندرعباس

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری قاتل طلافروش همدانی در بندرعباس خبر داد.

سردار سلمان امیری در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلافروشی در بازار زرگرهای شهر همدان که منجر به قتل صاحب طلافروشی شد، بررسی موضوع و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

دستگیری قاتل طلافروش همدانی در بندرعباس

وی افزود: در پی تلاش های شبانه روزی، اشراف اطلاعاتی و تحقیقات میدانی مأموران پلیس آگاهی استان، سرانجام قاتل در استان هرمزگان شناسایی و روز گذشته در طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با قدردانی از تعامل و همکاری مؤثر دستگاه قضایی در استان بیان کرد: مأموران در حال انجام مقدمات انتقال قاتل به استان هستند که پس از تکمیل تحقیقات درباره علت و انگیزه قتل و چگونگی ماجرا، جزئیات پرونده در اسرع وقت به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

271 35

پست بعدی

خط و نشان رئیس دانشگاه تهران / هنجارشکنان را پاسخگو می‌کنیم/ برخی اساتید مماشات و عافیت‌طلبی کردند

د نوامبر 28 , 2022
ایرنا نوشت:رییس دانشگاه تهران گفت: برخی اساتید که تعداد آن‌ها انگشت‌شمار بود به بهانه اینکه «جامعه را دوقطبی نکنیم»، در مقابل افرادی که مبناها و چهارچوب‌ها را زیر پا گذاشتند، حاکمیت نظام اسلامی و اجرای احکام الهی را زیر سوال بردند و حتی با تهدید مانع از حضور برخی دانشجویان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000