اختصاص شعبه ویژه برای حمله تروریستی ایذه

اختصاص شعبه ویژه برای حمله تروریستی ایذه

اهواز – دادستان مرکز خوزستان از اختصاص شعبه‌ ویژه بازپرسی برای رسیدگی به حمله تروریستی صورت گرفته در شهرستان ایذه خبر داد.

دریافت 14 MB

به گزارش خبرنگار مهر، صادق جعفری چگنی در گفتگویی رسانه‌ای با اشاره به حمله تروریستی ایذه اظهار کرد: از همان شامگاه چهارشنبه و به دنبال حمله مسلحانه تروریستی صورت گرفته که منجر به شهادت برخی هموطنان شد، به عنوان دادستان مرکزی استان در شهرستان ایذه مستقر شدم.

وی از اختصاص شعبه‌ای ویژه بازپرسی برای رسیدگی به حمله تروریستی صورت گرفته در شهرستان ایذه خبر داد و افزود: در این مدت فعالیت‌های خوبی برای شناسایی عاملان این حمله تروریستی صورت گرفته و چند نفر دستگیر شده اند که نتیجه تحقیقات هم به اطلاع مردم می‌رسد.

کد خبر 5636722

پست بعدی

طلای جهانی ارزان شد

د نوامبر 21 , 2022
اعتمادآنلاین| واضح‌تر شدن مسیر سیاست پولی آمریکا در ماه‌های آینده باعث کاهش نسبی قیمت طلا شده‌است. قیمت هر اونس طلا امروز با 0.27 درصد کاهش به 1746 دلار و 3 سنت رسید. به گزارش تسنیم، جزئیات اجلاس گذشته فدرال رزرو آمریکا در روز پنجشنبه منتشر می‌شود و احتمالاً سیاست‌های این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000