۳۰۰ ماموریت امدادونجات طی۳روز/ امدادگران ۲۴۴ نفر را نجات دادند

۳۰۰ ماموریت امدادونجات طی۳روز/ امدادگران ۲۴۴ نفر را نجات دادند

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به انجام۳۰۰ ماموریت امدادو نجات طی ۳ روز در کشور گفت: امدادگران ۲۴۴ نفر را در این مدت نجات دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی مرادی‌پور با اشاره به گزارش عملیات امداد و نجات در ۷۲ ساعت گذشته، گفت: در مدت یادشده و با تلاش امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر در سراسر کشور ۳۲۲ مورد مأموریت امداد و نجات برای نجات جان هموطنان آسیب دیده و متأثر از انواع حوادث در سراسر کشور انجام شد.

وی افزود: با اعزام گروه‌های واکنش سریع امدادی هلال‌احمر به محل وقوع حوادث یاد شده امدادگران و نجاتگران هلال احمر به ۴۹۲ نفر امدادرسانی کردند که از این تعداد ۲۴۴ نفر نجات پیدا کردند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد: با تلاش امدادگران و نجاتگران، ۱۴۸ نفر از مصدومان برای دریافت خدمات تکمیلی به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل و ۸۵ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

مرادی‌پور افزود: در مدت ۷۲ ساعت گذشته ۵۰ عملیات رهاسازی و نجات فنی نیز برای خدمات‌رسانی به سرنشینان خودروهای گرفتار و آسیب‌دیده در حوادث رانندگی انجام شده است که در این عملیات ۴۸ مصدوم در سوانح ترافیکی، نجات یافتند.

وی از مردم خواست تا در صورت قرار گرفتن در وضعیت‌های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح با شماره ۱۱۲ مرکز پاسخگویی فوری به انواع حوادث در سراسر کشور تماس بگیرند.

کد خبر 5630172

پست بعدی

جایزه ۱۰ هزار پوندی به دو نویسنده رسید

ش نوامبر 12 , 2022
ایسنا نوشت: برای نخستین‌بار در تاریخ اهدای جایزه ادبی «گلداسمیت» اثر مشترک دو نویسنده به عنوان برگزیده نهایی انتخاب شد. اثر مشترک دو نویسنده که نگارش آن ۱۰ سال زمان برد، به عنوان اثر برگزیده جایزه ۱۰,۰۰۰ پوندی «گلداسمیت‌» معرفی شد. این نخستین‌بار در تاریخ جایزه ادبی بریتانیایی «گلداسمیت» است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000