۴۰۰ قلم دارو مورد نیاز حجاج ایرانی ثبت سفارش شد

 ۴۰۰ قلم دارو مورد نیاز حجاج ایرانی ثبت سفارش شد

جمعیت هلال احمر اعلام کرد: با توجه به آغاز عملیات بهداشتی درمانی حج ۱۴۰۲ بیش از ۴۰۰ قلم دارو مورد نیاز حجاج ایرانی به شرکت‌های دارویی داخلی سفارش شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعیت هلال احمر اعلام کرد: هشتمین جلسه کمیته سلامت کاروان حج ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات مرکز هلال احمر با حضور دکتر طاهر دردوی معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت و اعضای کمیته سلامت برگزار و در خصوص موارد موارد مختلف بحث و گفت‌وگو شد.

تعیین زمان، جمع بندی و نحوه آموزش تخصصی به کلیه پزشکان واجد شرایط حج ۱۴۰۲ و عوامل کاروان‌ها، آموزش و راهکارهای اطلاع رسانی سلامت به جامعه هدف (زائران) در حج ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای آموزش توجیهی برای پزشکان سال اولی توسط مدرسین مربوطه در استان‌ها از مباحث مورد طرح بوده است.

همچنین با توجه به آغاز عملیات بهداشتی درمانی حج ۱۴۰۲ در جمعیت هلال احمر بیش از ۴۰۰ قلم دارو مورد نیاز حجاج ایرانی به شرکت‌های دارویی داخلی سفارش داده شده است.

کد خبر 5721618

پست بعدی

مرگ مرموز زن کلکسیونر در برج ولنجک/ قاتل قبل از جنایت با مقتول غذا خورده بود

چ مارس 1 , 2023
ایران نوشت:26 بهمن امسال مرد میانسالی در تماس با پلیس از ناپدید شدن زن میانسالی خبر داد که صاحب کارش بود. وی گفت: مدتی است که به عنوان مباشر برای زن میانسالی به نام فرنگیس کار می کنم. اما چند روزی است که هر چه با او تماس می گیرم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000