فوتبالی ها منتظر سورپرایز AFC/ عادل فردوسی پور گزارشگر ایران در جام جهانی می شود؟

اعتمادآنلاین|

در شرایطی که گفته می‌شود احتمالاً عادل فردوسی پور در جریان برگزاری مسابقات ۲۰۲۲ قطر به این کشور سفر می‌کند بعضی بر این اعتقادند که شاید بار دیگر سورپرایز کنفدراسیون فوتبال آسیا برای علاقمندان ایرانی فوتبال، گزارش مسابقات تیم ملی کشورمان با صدای عادل فردوسی پور باشد.

به گزارش خبرورزشی، این موضوع حتی ظرف روزهای اخیر این شایعه را نیز در فضای مجازی پر رنگ تر کرد. اتفاقی که تقریباً دو سال پیش در تاریخ بیست و نهم آذرماه سال ۱۳۹۹ و در فینال لیگ قهرمانان آسیا اتفاق افتاد و همه را غافلگیر کرد.

روزی که عادل فردوسی پور گزارش دیدار تیم‌های پرسپولیس و اولسان کره جنوبی را با بغضی که در گلو داشت در صفحه فارسی AFC آغاز کرد و اتفاقاً همان گزارش نیز با استقبال کم سابقه مخاطبان اینستاگرامی این صفحه مواجه شد و رکورد قابل توجهی را هم برجای گذاشت.

شایان ذکر است؛ موضوع گزارش فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا توسط عادل فردوسی پور نیز تا چند روز پیش از شروع آن دیدار رسانه ای نشده بود و در نهایت این اتفاق باعث تعجب بسیاری از اهالی ورزش به ویژه پرسپولیسی‌ها شد و با تکرار احتمالی این اتفاق این بار همه اهالی فوتبال سورپرایز خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

عکس | نتیجه شگفت‌انگیز شلیک تفنگ ۲۲ متری اتمی در انگلیس

د نوامبر 7 , 2022
شرکت گداخت هسته‌ای First Light Fusion که در انگلیس مستقر است، قصد دارد با استفاده از Big Friendly Gun (BFG) آینده‌ای امیدبخش در تولید انرژی بیافریند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همجوشی هسته‌های اتمی، همان فرآیندی است که به خورشید نیرو می‌دهد و محققان بیش از صد سال است که به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000