چرا کریم باقری استقلالی نشد؟

کریم باقری در تراکتورسازی دیده شد و در کشاورز پیشرفت کرد به طوری که پرسپولیس و استقلال هر دو به صرافت افتادند تا او را جذب کنند. منصور پورحیدری سرمربی وقت استقلال باقری را می خواست اما امیر عابدینی که مدیر عامل پرسپولیس بود با پیشنهاد مالی بهتر ستاره نقل و انتقالات آن سال را جذب کرد تا استقلال در خرید باقری ناکام بماند.

به گزارش خبرورزشی، به جرات می توان گفت اگر عابدینی نبود باقری به استقلال نزدیک تر از پرسپولیس بود اما در نهایت آقا کریم به پرسپولیس رفت و بعدها با علی دایی راهی آرمینا بیله فیلد آلمان شدند.

کریم باقری با این که یک بازیکن دفاعی بود اما از نظر آماری دومین گلزن تاریخ ایران است و یکی از بازیکنان تاثیر گذار تیم رویایی سال 98 که هنوز خیلی ها این تیم را بهترین تیم تاریخ ایران می دانند.

منبع : اعتماد آنلاین

پست بعدی

افزایش قیمت سکه ادامه خواهد داشت؟

ش نوامبر 5 , 2022
روند افزایش قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز در روزهای اخیر شتاب خیره‌کننده‌ای گرفته‌است به طوری که قیمت دلار در بازار آزاد در نزدیکی ۳۴ هزار تومانی است و قیمت سکه امامی نیز در نزدیکی ۱۶ میلیون تومانی است. به گزارش خبرآنلاین، عبادالله محمدولی، کارشناس بازار طلا و سکه، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000