گزارش خبرگزاری‌ها از ناآرامی‌ها در شهرهای مختلف کشور

گزارش خبرگزاری‌ها از ناآرامی‌ها در شهرهای مختلف کشور

امروز ، ۵شنبه ، خبرگزاری ها از وقوع ناآرامی ها و «اغتشاشات» در نقاط مختلف کشور خبر دادند.

فارس : از حوالی ظهر امروز در محدوده کمال‌شهر ترافیک سنگینی در هر دو خط اتوبان کرج قزوین شکل گرفته است. بررسی‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد جمعی از اغتشاشگران در محدوده بهشت سکینه تلاش کردند تا مسیر تردد ماشین‌ها را مسدود کنند. نیروهای انتظامی هم با حضور در این محل با شلیک گاز اشک‌آور اقدام به متفرق کردن این افراد کردند.در جریان این اغتشاشات یک کیوسک پلیس در میدان حصارک و یک دستگاه ون در بلوار گلدشت به خوارزمی توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شده است.

برخی از مخاطبان خبرگزاری فارس اطلاع داده‌اند از بالای سر ماشین‌های مانده در ترافیک هلی‌کوپتر تردد داشته است.بررسی‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد در جریان درگیری بین نیروهای انتظامی و اغتشاشگران ۳ نفر از نیروهای انتظامی به شدت مجروح شده‌اند و به دلیل ترافیک سنگین هلی‌کوپتر هلال‌احمر برای انتقال این مصدومان به محل اعزام شده‌ است.

همزمان شدن این پروازها و شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوء استفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی در حال شلیک هستند! احتمالا صدای تیراندازی شنیده شده توسط مردم نیز مربوط مردم به تیراندازی اوباش و صدای لانچر گاز اشک آور است.

تسنیم: فاضلی هریکندیرئیس کل دادگستری استان البرز : امروز با فراخوانی که از قبل داده شده بود عده‌ای در اطراف بهشت سکینه کرج تجمع کردند و با ریختن سنگ و نخاله ساختمانی اقدام به بستن اتوبان و تهدید راننده‌های عبوری کردند … اغتشاشگران در مسیر آزاد راه کرج به قزوین نسبت به تخریب کیوسک و خودروهای پلیس اقدام کردند. … همچنین در کمال شهر عده‌ای اغتشاشگر نسبت به تخریب اموال عمومی و حمله به مردم اقدام کردند…اغتشاشگران در کمال شهر به یک نیروی بسیجی با سلاح سرد و قمه حمله کردند که متاسفانه این فرد به شهادت رسید. همچنین اغتشاشگران به یک طلبه با سلاح سرد و تفنگ ساچمه زنی حمله کردند که در حال حاضر حال این طلبه خوب است و برای درمان به بیمارستان منتقل شده … چند نفر از ماموران فراجا در اغتشاشات امروز مصدوم شدند که اقدامات درمانی در خصوص آنها در حال انجام است و خوشبختانه حال این ماموران خوب است.

تسنیم: نظری، معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار مرکزی :ساعت ۱۰ صبح امروز پنجشنبه ۱۲ آبان ماه تعدادی از اراذل، اوباش و اغتشاشگر ضمن ایجاد اختلال در آزادراه کرج – قزوین در محدوده بهشت سکینه با خسارت به خودروهای عبوری با چاقو، قمه و سنگ به مردم حمله کرده و تعدادی از مردم را نیز مجروح کردند.

عوامل بسیجی و نیروی انتظامی در محل حاضر شدند که یک نفر بسیجی با ضربات چاقو و قمه شهید شدتعدادی از همکاران نیروی انتظامی نیز که حاضر در صحنه بودند زخمی شدند که با حضور نیروهای کمکی تعدادی از اغتشاشگران دستگیر شده و اوضاع به شرایط عادی برگشته است.

ایرنا : رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی استان البرز : دو نفر در جریان اتفاقات آزاد راه کرج – قزوین و کمالشهر کرج روز پنجشنبه جان باختند. هویت جانباختگان در دست بررسی است. فارس: یک بسیجی به‌نام روح‌الله عجمی که در ناآرامی امروز کرج باچاقو مجروح شده بود، جان خود را از دست داد ایرنا: در حوادث امروز کرج حداقل ۱۰ مامور نیروی انتظامی مجروح شده‌اند که حال تعدادی از آنها وخیم است تسنیم: در اتفاقات امروز کرج ۵ مامور نیروی انتظامی مجروح شدند که حال دو نفر وخیم است

ایرنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: افراد مسلح حجت‌الاسلام سجاد شهرکی را مقابل در مسجد مولای متقیان به گلوله بستند.کارگروهی ویژه برای این منظور تشکیل شده و شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

۲۱۲۲۰

پست بعدی

کاهش نسبی دمای هوای تهران

پ نوامبر 3 , 2022
اعتمادآنلاین| مازیار غلامی اظهار داشت: جمعه و همچنین از بعدازظهر شنبه تا یکشنبه، باتوجه فعالیت متناوب سامانه بارشی در بعضی ساعت‌ها افزایش ابرناکی و بارش‌های پراکنده همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. به گزارش مهر، وی گفت: طی این مدت در ارتفاعات استان گاهی رگبار و رعدوبرق در بخش‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000