«مقصر جنگ اوکراین»، از نگاه ولایتی، مشاور امور بین‌الملل رهبری

«مقصر جنگ اوکراین»، از نگاه ولایتی، مشاور امور بین‌الملل رهبری

ایلنا نوشت : علی‌اکبر ولایتی با اشاره به وقوع جنگ اوکراین تاکید کرد: مقصر اصلی گسترش درگیری‌ها آمریکا و ناتو است و جهان امروز دیگر تک قطبی نیست و برای کشورهای مستقل بسیار مهم است که مراقب نفوذ آن‌ها در منطقه باشند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با سرگئی بابورین سیاستمدار برجسته و معاون اسبق دومای روسیه دیدار و در خصوص مسائل منطقه ای و روابط دو جانبه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در ابتدای این دیدار، علی اکبر ولایتی ضمن خوش آمدگویی، روابط ایران و روسیه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: روابط ایران و روسیه در حال حاضر در بهترین سطح قرار دارد و در حال توسعه می باشد.

وی با اشاره به وقوع جنگ اوکراین تاکید کرد: مقصر اصلی گسترش درگیری‌ها آمریکا و ناتو است و جهان امروز دیگر تک قطبی نیست و برای کشورهای مستقل بسیار مهم است که مراقب نفوذ آن‌ها در منطقه باشند.

ولایتی در مورد منطقه قفقاز جنوبی نیز افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تاکید کردند جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه تغییری را در مرزهای کنونی نمی پذیرد و بی تردید امنیت منطقه باید حفظ شود.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

ببینید | دستور فوری رئیسی برای حل یک مشکل

پ ژانویه 5 , 2023
رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان گفت: ۱۳۰ هزار دانش‌آموز در این منطقه در حال تحصیل هستند که تعداد مدرسه‌ها با این جمعیت تناسب ندارد. ساختن حداقل ۱۰ مدرسه با ۱۵۰ کلاس درس، یک ضرورت است و باید فوری انجام شود. تظار داریم خیرین هم پای کار بیایند تا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000