عکس | شبیه‌سازی چهره یک “خون‌آشام” قرن هجدهم

عکس | شبیه‌سازی چهره یک "خون‌آشام" قرن هجدهم

دانشمندان پزشکی قانونی با استفاده از شواهد DNA، صورت یک "خون آشام" را که در قرن هجدهم زندگی می کرد، را بازسازی کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در اواخر قرن هجدهم، مردی در گریسوولد، کانکتیکات، با استخوان‌های فمورش که به‌صورت متقاطع چیده شده بودند، به خاک سپرده شد، مکانی که نشان می‌دهد مردم محلی فکر می‌کردند او یک خون‌آشام است.

بیشتر بخوانید:

حرف های جالب وزیر ارتباطات درباره پاخور ، فالوئر و خوشحالی از بی نیازی به پلتفرم های آمریکایی

کلک جدید ایلان ماسک برای پول گرفتن از توییتری‌ها!

با این حال، اطلاعات کمی در مورد او وجود داشت. بیش از ۲۰۰ سال بعد، شواهد DNA نشان می دهد که او چه شکلی بوده است.

عکس | شبیه‌سازی چهره یک "خون‌آشام" قرن هجدهم

پس از انجام آنالیز DNA، دانشمندان پزشکی قانونی از یک شرکت فناوری DNA مستقر در ویرجینیا به نام Parabon NanoLabs، و آزمایشگاه شناسایی DNA نیروهای مسلح (AFDIL)، شاخه ای از سیستم معاینه پزشکی نیروهای مسلح ایالات متحده مستقر در دلاور، به این نتیجه رسیدند که در زمان مرگ، مرد متوفی (معروف به JB۵۵) حدود ۵۵ سال سن داشت و از سل رنج می برد.

بر اساس بیانیه ای، یک هنرمند پزشکی قانونی با استفاده از نرم افزار بازسازی صورت سه بعدی تشخیص داد که JB۵۵ احتمالاً دارای پوست روشن، چشمان قهوه ای یا فندقی، موهای قهوه ای یا مشکی و مقداری کک و مک بوده است.

بر اساس قرار گرفتن پاها و جمجمه در قبر، محققان گمان می‌کنند که در نقطه‌ای جسد متلاشی شده و دوباره دفن شده است، این عمل اغلب با این باور که کسی خون‌آشام است مرتبط است. طبق این بیانیه، از نظر تاریخی، زمانی برخی از مردم فکر می کردند که کسانی که بر اثر سل مرده اند در واقع خون آشام هستند.

۲۲۷۲۲۷

پست بعدی

در روند اعتراضات مطالبات تلنبار شده و خشونت و تلفات افزایش یافته

چ نوامبر 2 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه هم میهن به بررسی روند اعتراضات مردمی از سال ۷۸ تا امروز پرداخته و از تلنبار شدن مطالبات و افزایش خشونت‌ها و تلفات نوشته است. به گزارش هم میهن، بررسی روند اعتراضات سراسری در ایران نشان می‌دهد که ریشه و دلایل منجر به اعتراضات در مقاطع مختلف تغییری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000