افراد و احزاب اثرگذار بیشتر در خطر برخورد قرار دارند/ بخشی از مسئولان به ضرورت گفت‌وگو در جامعه رسیده‌اند

اعتمادآنلاین|

حسین نورانی‌نژاد، سخنگوی حزب اتحاد ملت، تاکید دارد سندیکاها و تشکل‌های مدنی در کنار احزاب حلقه واسط گفت‌وگو با حاکمیت را شکل می‌دهند.

به گزارش اعتماد، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه بخوانید:

*این تصور که مدیریت بر یک جامعه غیرمتشکل با حضور افراد جدا از هم راحت‌تر است، تصور خطایی است که هم ضد توسعه است و هم ضد امنیت.

*جامعه مدنی که اصلی‌ترین نمودش در نهادمند شدن و تشکل‌یابی ظهور پیدا می‌کند، هم جامعه را قدرتمند‌تر می‌کند و هم توانمندی حاکمیت را برای حکمرانی خوب افزایش می‌دهد.

*به نظر می‌رسد که بخشی از مسوولان به ضرورت گفت‌وگو در جامعه رسیده‌اند و به دنبال شکل‌گیری این فرهنگ در فضای عمومی هستند.

*سندیکاها و تشکل‌های مدنی در کنار احزاب حلقه واسط گفت‌وگو با حاکمیت را شکل می‌دهند.

*متاسفانه در برخوردها چه با افراد و چه با تشکل‌ها میزان اثرگذاری آنها نقش‌آفرین است و این افراد و احزاب اثرگذار بیشتر در خطر برخورد قرار دارند.

*افکار عمومی احساس می‌کنند که یک حزب وقتی موثر عمل می‌کند و دامنه اثرگذاری فراگیر‌تری دارد، برخوردها با آن بیشتر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

بر هماهنگی کشورهای عربی برای تقویت امنیت ملی و منطقه‌ای تاکید داریم

چ نوامبر 2 , 2022
اعتمادآنلاین| فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان در سخنرانی در نشست سران عرب در الجزایر گفت: ریاض بر اهمیت تامین حمایت لازم از شورای ریاستی در یمن تاکید دارد. به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، وی عنوان داشت: تعدادی از کشورهای عربی با چالش‌هایی مواجه هستند که سایه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000