روزنامه همشهری: تکذیب‌های اولیه درباره هواپیمای اوکراینی به دلیل قرنطینه بودن مسئولان مطلع بود نه «دروغگو بودن نظام»!

روزنامه همشهری: تکذیب‌های اولیه درباره هواپیمای اوکراینی به دلیل قرنطینه بودن مسئولان مطلع بود نه «دروغگو بودن نظام»! اعتمادآنلاین |

روزنامه همشهری با مرور آنچه در فاجعه ساقط کردن هواپیمای اوکراینی روی داد، تلاش کرده اثبات کند «نظام دروغگو» نبوده و تکذیب‌های اولیه به دلیل قرنطینه بودن مسئولان مطلع بوده است!

به گزارش همشهری، در ایام اغتشاشات هرجا درباره کشته سازی ها افشاگری صورت می‌گرفت و رسانه های جاعل خلع سلاح می شدند، ناگزیر به ترور ذهنی مخاطب با حادثه هواپیمای اوکراینی بودند. اما غرض نهایی این ترور ذهنی چه بود؟ «نظام دروغگوست.» برخلاف روایت خناسان فرایند اطلاع‌رسانی عاری از هرگونه خلاف‌گویی عمدی بود. مسئولان مطلع از همان ابتدا در قرنطینه بودند تا احتمالات دیگر در علت سقوط هواپیما را بررسی کنند. طبیعی است که تکذیب‌های اولیه به جهت عدم‌اطلاع از این بررسی‌ها صورت می‌گرفت، اما به محض اینکه خبر قطعی شد، صادقانه اطلاع‌رسانی صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

نیستان «دوباره زنده کن ما را » را منتشر کرد

چ ژانویه 4 , 2023
کتاب «دوباره زنده کن ما را » عنوان مجموعه داستان های کوتاه برگزیده جایزه ادبی اُهنری در سال ۱۹۸۴ است که با ترجمه لیدا طرزی توسط انتشارات کتاب نیستان منتشر شده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داستان‌های این مجموعه نیز به تاسی از جمله مشهور اُهنری که بر این باور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000