بر هماهنگی کشورهای عربی برای تقویت امنیت ملی و منطقه‌ای تاکید داریم

اعتمادآنلاین|

فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان در سخنرانی در نشست سران عرب در الجزایر گفت: ریاض بر اهمیت تامین حمایت لازم از شورای ریاستی در یمن تاکید دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، وی عنوان داشت: تعدادی از کشورهای عربی با چالش‌هایی مواجه هستند که سایه خود را بر امنیت کشورها می‌اندازد و منطقه را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

بن فرحان تصریح کرد: ما بر اهمیت هماهنگی میان کشورهای عربی برای تقویت امنیت ملی و منطقه‌ای خود تاکید کردیم.

وزیر خارجه عربستان اظهار کرد: ما بر اهتمام خود نسبت به امنیت و ثبات سوریه تاکید کرده و از تمامی تلاش‌ها جهت حل بحران این کشور حمایت می‌کنیم.

وی درخصوص مساله لیبی نیز گفت: حل و فصل اختلافات میان برادران در لیبی برخاسته از داخل این کشور و به دور از مداخله‌های بیگانه باید باشد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

سینما دست به دامان فوتبال شد/ جام جانی ۲۰۲۲ ناجی سینمای ایران می‌شود؟

چ نوامبر 2 , 2022
اگر مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در سینماهای ایران پخش شود، وضعیت فروش فیلم‌های سینمایی و گیشه بسیار بهبود پیدا خواهد کرد. مهسا بهادری: حجت‌الاسلام والمسلمین آقامیری، رییس کمیته عمران شورای شهر تهران، صبح یکم آبان‌ در تذکر پیش از دستور خود با بیان این‌که مسابقات جام جهانی فوتبال قطر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000