بورس بیش از 3 هزار واحد رشد کرد

اعتمادآنلاین|

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 5میلیارد و 540میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 2هزار و 634میلیارد تومان در بیش از 248هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 3هزار و 84واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 283هزار و 540واحد قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، ملی صنایع مس ایران و پتروشیمی شازند شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، توسعه معادن و فلزات و داده گستر عصر نوین با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 390میلیون ورقه به‌ارزش 13هزار و 264میلیارد تومان در 264هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) یک واحد رشد کرد و در ارتفاع 17هزار و 385واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پویا زرکان آق دره، گروه توسعه مالی مهر آیندگان و پتروشیمی تندگویان شد و در مقابل شرکت‌های تولید نیروی برق دماوند، مجتمع جهان فولاد سیرجان و بهمن دیزل بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

انتقاد مطهری از «اصرار بر اختلاط دانشجویان پسر و دختر در غذاخوری» / عده‌ای هدف‌های یک جنبش را به مسائل سخیف و کم‌ارزش تنزل می‌دهند

چ نوامبر 2 , 2022
علی مطهری در سرمقاله روزنامه اعتماد با تیتر«آفت جنبش‌های اجتماعی»نوشت : عده‌ای در واقع مغالطه می‌کنند که مگر رستوران‌های موجود در کشور مختلط نیست، غافل از اینکه رستوران‌ها مکان امن خانواده‌هاست و اگر مرد و زنی یا پسر و دختری هم به آنجا می‌آیند فرض این است که محرمند و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000