آیا برای ثروتمند شدن باید خوش شانس بود

گزارشات اجتماعی جدید تایید می کنند که ثروتمندان جهان، به اشتباه تصور می کنند تمام دارایی آن ها منحصرا در نتیجه استعداد و تلاش خودشان به دست آمده است. با اینکه این امر صحیح نیست اما در ضمنِ این توهم باطل، این روزنه امید وجود دارد که سرمایه دارهای جهان، در سال های اخیر به موضوع نابرابری مالی در جهان واقف شده و جمعیت هر چند کوچک از آن ها به این مساله اذعان دارند.

انجیر خشک استهبان

باید اشاره کرد که انجیر خشک استهبان در دو رنگ روشن و تیره موجود است. تفاوت رنگ آنها متاثر از میزان جذب نور خورشید می باشد. به این صورت که دانه هایی که سر شاخه ها قرار گرفته و نور مناسب تری جذب کرده باشند دارای رنگ روشن تر و آنهایی که در لابه لای شاخ و برگها قرار گرفته و نور کمتری را جذب کرده باشند دارای رنگ تیره تر هستند.

 

تخمه کدو ریز

استفاده روزانه یک مشت تخمه کدو ریز می تواند انرژی مورد نیاز برای کارهای روزانه برای شما به ارمغان بیاورد و به عنوان یک میان وعد از آن استفاده کنید. در آجیل ایرانی تخمه کدو ریز و تخمه آفتابگردان پروستات بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و می توان درکنار بقیه تخمه ها از آن استفاده نمود.

  قیسی زردآلو خشک

شاهرود شهری که یکی از اصلی ترین نقاط پرورش قیسی زردآلو خشک شناخته می شود. این میوه با داشتن مواد مغذی چون پتاسیم که عنصر مهمی در متابولیسم و سوخت و ساز بدن شناخته می شود. باعث عملکرد بالاتر ارگان ها، بافت ها و سلول های بدن می شود.

پست بعدی

عکس | رونمایی از سراتو ۲۰۲۲؛ بمب بزرگ سایپا؟

س نوامبر 1 , 2022
گجت نیوز نوشت: اخیرا خبری مبنی بر تصمیم شرکت سایپا برای واردات سراتو ۲۰۲۲ به ایران منتشر شد، اما آیا این خودروساز داخلی نسل جدید کیا سراتو را به بازار ایران خواهد آورد؟ واردات خودرو پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام تصویب شد و اکنون نیز با انتشار لیست […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000