انتقام زائران شاهچراغ را می گیریم

انتقام زائران شاهچراغ را می گیریم

سوال اساسی این است که کشورهای آمریکا، صهیونیسم، انگلیس و اروپا خائن که دم از حقوق بشر می زنند کجا هستند؟ ظاهرا اینها خفه خون گرفته اند.

استکبار جهانی، صهیونیسم بین الملل، کشورهای ارتجاع منطقه و خصوصا عربستان با طراحی سیاست های برانداز طوری برنامه ریزی کرده بودند که بتوانند به صورت ترکیبی به یک نتیجه سریعی در این شلوغی ها و اعتراضات برسند، ولی طبق روال این چهل و سه سال باز هم سرشان به سنگ خورد . لذا دست به جنایتی زدند که دل همه را به درد آورد و آن هم تیراندازی و ترور تعدادی از زائران در حرم احمد ابن موسی (ع) شیراز (شاهچراغ) بود که حتی خانم ها و بچه های بی پناه را مورد ترور قرارداد. بر اساس اطلاعات دریافتی تروریست ها اشخاصی خود فروخته بودند که جز پول، چیز دیگری را نمی شناختند. آنان برای تحقق بخشیدن به ایده منحوس خود، پول زیادی دریافت کرده بودند.افراد مذکور تعداد زیادی از خانواده ها را عزادار کردند و همان طور که بر همگان آشکار است، زائران بیگناه زیادی از جمله زنان و کودکان به شهادت رسیدند.

در این مقطع سوال اساسی این است که کشورهای آمریکا، صهیونیسم، انگلیس و اروپا خائن که دم از حقوق بشر می زنند کجا هستند؟ ظاهرا اینها خفه خون گرفته اند .لذا به همین خاطر سردار سلامی مواضع سپاه را در این مورد مشخص و اعلام کرد وبه آن ها اخطار دادند اینطور نیست تصور کنید می توانید ملت ایران را در یک رعب و وحشت و نگرانی نگه دارید و خودتان با خیال راحت راهتان را ادامه دهید و زندگی کنید. به طور قطع بدانید این مسئله جواب داده خواهد شد و اقدامات اساسی صورت خواهد گرفت، اقداماتی که باعث پشیمانی صهیونیست ها، امریکا و ان شاالله کشورهای ارتجاع منطقه خواهد شد.

شاید پرسیده شود در چه مکان، زمان و موقعیتی این اتفاق خواهد افتاد؟ این را هیچ موقع نباید اعلام کنیم، اما بدانند همین طور که تا الان ودر طول این چهل و سه سال هر روز که گذشته، قوی تر ضرباتمان را بر پیکر دشمنان وارد کرده ایم، قطعا این مسئله بالاخره نهایی، ضربه وارد خواهد شد. در نهایت بدانند اگر از طریق فضای مجازی، هزینه مبالغ کلان، سیاست گذاری و خرید افراد مزدور خارجی فقیر و گرسنه، چنین جنایتی را انجام می دهند، به طور قطع بدانند عاملان اصلی از انتقام بی نصیب نخواهند ماند. این روزها دیدیم که بالاخره بعد از چندین سال، حتی سلمان رشدی هم گرفتار ضربات آزادی خواهان جهان شد و پیکره این شیطان نیز مورد اصابت قرار گرفت. در مورد افراد دیگر نیز همین منوال ادامه خواهد داشت. ما این مسائل را توطئه ای برای ملت مستحکم و شهید پرور ایران می دانیم و دشمنان بدانند این ملت سربلند ایستاده و مقاوم است و ان شالله ضربات وارده جبران خواهد شد.

*نماینده مجلس یازدهم

216212

پست بعدی

فرزاد موتمن، افشین صادقی و حمید زرگرنژاد فیلم جدید می‌سازند

س نوامبر 1 , 2022
ایرنا نوشت: فرزاد موتمن، افشین صادقی و حمید زرگرنژاد با توجه به دریافت پروانه ساخت کار جدیدشان، به زودی پشت دوربین می‌روند. با نزدیک شدن به چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر، پروانه ساخت ۳ فیلم استیک، تمیزکاری و شماره ۱۰ گریخت صادر شد. استیک، جدیدترین ساخته فرزاد موتمن است که امیرحسین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000