به زودی؛ رونمایی از پهپادهای برد بلند و موشک‌های ضد زره ارتش

به زودی؛ رونمایی از پهپادهای برد بلند و موشک‌های ضد زره ارتش

ایسنا نوشت:فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تا قبل از سوم خرداد از پهپادهای برد بلند ارتش و موشک‌های ضد زره رونمایی می شود.

امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع کارکنان نیروی زمینی مستقر در مرزهای شهرستان زیرکوه از توابع استان خراسان جنوبی اظهار کرد: در آینده نزدیک و تا قبل از سوم خرداد از پهپادهای برد بلند مجهز شده که بتوانند در هر شرایط اقلیمی عملیات‌های ویژه انجام دهند و از انواع موشک‌های ضدزره که به سامانه‌های روز مجهز شده‌اند رونمایی خواهد شد .

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه بخش عمده‌ای از نیروی زمینی امروز در مرز ها مستقر هستند افزود: دشمنان ما بیش از ۴۳ سال که از عمر انقلاب می‌گذرد انواع ترفندها را علیه ما امتحان و آزمایش کرده‌اند و به نتیجه ای نرسیده اند.

به زودی؛ رونمایی از پهپادهای برد بلند و موشک‌های ضد زره ارتش

بیشتر بخوانید :

وی گفت: به عنوان یک سرباز این آب و خاک به دشمنان توصیه می‌کنم دست از دشمنی با جمهوری اسلامی ایران بردارند و بدانند اگر حماقت کنند به هر نحوی به کشور ما تعدی و تجاوز کنند آنها پایان دهنده نخواهند بود و در کوتاهترین زمان ،طومار ننگین آنها را در هم خواهیم پیچید.

امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این سفر از پاسگاه‌های مرزبانی و پایگاه‌های پرگان، میل ۵۷ و گله حوض بازدید و با پرسنل و سربازان ارتش و نیروهای مرزبانی دیدار و گفتگو کرد.

۲۱۲۱۷

پست بعدی

اقتصاد ، مسئله اصلی امروز برای مسئولان است

د مارس 21 , 2022
در اثر برخی تصمیم‌های اخیر ممکن است به بعضی از شرکت‌های کوچک و متوسط ضربه وارد شود که دولت و بانکها نباید اجازه دهند چنین مشکلی ایجاد شود. به گزارش خبرآنلاین ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبری ، رهبر معظم انقلاب اسلامی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000