دستگیری عامل جنایت در حوزه علمیه ایرانشهر

اعتمادآنلاین|

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل قتل مسلحانه دو شهروند ۵۵ و ۳۰ ساله ایرانشهری در عملیات ضربتی ماموران پلیس در یکی از استان‌های جنوبی کشور خبر داد.

به گزارش تسنیم از زاهدان، در شانزدهم شهریورماه سال جاری طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر قتل دو شهروند در حوزه علمیه اهل تسنن حقانی شهرستان ایرانشهر، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان ایرانشهر و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که فردی شرور با ورود به حوزه علمیه با سلاح کلت کمری دو شهروند 55 و 30 ساله ایرانشهری را به قتل رسانده و از صحنه جرم متواری شده است.

کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری او آغاز کردند. با توجه به متواری بودن قاتل ، تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه تیم رسیدگی کننده به پرونده، با اشراف اطلاعاتی خود سرنخ هایی از محل اختفاء متهم در یکی از استان های جنوبی کشور استان کرمان بدست آورده که نهایت با تلاش پلیس مخفیگاه قاتل فراری شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

سردار طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این ارتباط با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح به کار برده در این جنایت همچنان ادامه دارد خاطر نشان کرد: در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته متهم انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی با مقتولان اعلام و سپس با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

رئیس دانشگاه تربیت مدرس: همه ما سربازان امام خامنه‌ای هستیم / رستوران «شکرانه»برای استفاده مشترک خانم ها و آقایان در نظر گرفته شد

س نوامبر 1 , 2022
اقتصادنیوز نوشت: فرهاد دانشجو گفت: اغتشاشگران باید بدانند این اغتشاشات سبب تضعیف وجهه ایران در جامعه جهانی خواهد شد تا سایر کشورها بتوانند در مجامع مختلف امتیازهای بیشتری از ایران بگیرند. در نشست شورای دانشگاه، حوادث اخیر دانشگاه تربیت مدرس و نحوه رسیدگی به اعتراضات بررسی شد. دانشگاه تربیت مدرس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000