دستگیری قاتل درگیری عشایری کمتر از 24 ساعت بعد از قتل

اعتمادآنلاین|

سرهنگ قربانعلی روستا درباره دستگیری قاتل و همدستش در پرونده قتل در یکی از روستاهای اطراف قیروکارزین اظهار داشت: روز گذشته هفتم آبان‌ماه در پی اعلام مرکز فوریت ‌ های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای اطراف قیروکارزین، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مذکور اعزام شدند.

به گزارش فارس، وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که دو فرد 15 و 22 ساله با دو نفر (25 و 50 ساله) از عشایر منطقه درگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی قیروکارزین با اشاره به اینکه بر اثر تیراندازی با اسلحه شکاری از طرف هر دو عشایر، نوجوان 15ساله مجروح و دوست 22 ساله‌اش نیز به قتل رسیده بود، گفت: قاتل و همدستش سریعا از محل متواری و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

روستا ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز و با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در کمتر از 24 ساعت قاتل و همدستش را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه قاتل و همدستش 2 قبضه اسلحه شکاری به کار رفته در صحنه قتل کشف شد، تصریح کرد: متهمین علت و انگیزه درگیری را اختلافات شخصی عنوان کردند و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

شناسایی پهپاد ترکیه در آسمان یونان

ی اکتبر 30 , 2022
اعتمادآنلاین| در ادامه تنش بین دو کشور همسایه یونان و ترکیه، وزارت دفاع یونان از شناسایی پهپاد ترکیه ای برفراز آسمان یونان خبر داد. به گزارش فارس، روزنامه «کاثیمرینی» به نقل از وزارت دفاع یونان نوشت که یک پهپاد ارتش ترکیه دو بار در صبح یکشنبه بر فراز دو جزیره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000