زمستان بازار رمز ارز به پایان رسید؟

اعتمادآنلاین|

روزنامه دنیای اقتصاد با بررسی وضعیت بازارهای مختلف احتمال پایان زمستان در بازار رمزارزها را پیش‌بینی کرده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، تحولات بازارهای جهانی در روز گذشته نشان می‌دهد که همزمان با صعودی شدن شاخص دلار، روند معاملاتی بازارهای ریسکی نیز روند صعودی به خود گرفته است. در حالی که بیت‌کوین روز سه‌شنبه موفق شد سطح ۲۰ هزار دلاری را به دست آورد، حفظ این قیمت در چهار روز اخیر امید تازه‌ای به معامله‌گران این بازار داده است.

به دنبال رشد بیت‌کوین، اتریوم نیز شاهد افزایش قیمت بود و به سطح ۱۶۰۰ دلار رسید. این در حالی است که بازار طلا هفته گذشته را با کاهش یک درصدی به پایان برد. بیت‌کوین که حدود ۷۰ درصد از ارزش خود در بالاترین قیمت را از دست داده است، با رفتار قیمتی چهار روز اخیر خود امید تازه‌ای را به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران این بازار تزریق کرده است.

با این حال برخی کارشناسان بر این باورند با وجود احتمال افزایش دوباره نرخ بهره از سوی فدرال‌رزرو همچنان برای اعلام پایان زمستان بازار رمزارزها کمی زود است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

مبلغ افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان مشخص شد/ تصویب لایحه دو فوریتی دولت در مجلس

ی اکتبر 30 , 2022
ایسنا نوشت: بر اساس لایحه دولت، میزان افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان، ۹۰۰ هزار تومان بعلاوه ۵ درصد از حکم تعیین شد. در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه – ۸ آبان – مجلس شورای اسلامی و در جریان رسیدگی به لایحه دوفوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000