پخش حوله ابراهیمی به نقاط مختلف ایران

اعتمادآنلاین|

حوله پشتمال، بافتی است که با فرهنگ آناتولی گره خورده و به عنوان ابزار ضروری در حمام‌ های ترکیه مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این حوله در طول تاریخ برای اهداف مختلف به کار گرفته شده است. اما در سال ‌های اخیر استفاده از آن گسترش یافته است.

حوله ابراهیمی

یک از نکات مهمی که باید هنگام خرید حوله ابراهیمی استخری به آن توجه نماییم، ضخامت آن است که این حوله ها در ضخامتهای مختلف موجود می باشند و شما می توانید براساس نوع نیاز خود آنها را تهیه کنید. لازم به ذکر است که حوله ای که خریداری می نمایید باید دارای ضخامت مناسبی باشد که آب را به راحتی خشک نماید.

انگور ترش

قطعا همه ی شما می دانید که میوه انگور ترش یکی از خوشمزه ترین محصولات است و نسبت به انگور کالری بسیار بالایی دارد. خواص آب انگور بسیار است، از جمله: انرژی زا، رفع خستگی و سردرد، تقویت سیستم ایمنی، جوان سازی بدن، افزایش وزن و حجم عضلات، درمان افسردگی و سرفه. آب انگور را می توان برای صبحانه، میان وعده، شربت، شیر برنج، حلوا استفاده کرد و به کلوچه ها و شیرینی ها اضافه کرد.

2

ماکارونی تند

یکی از انواع مدل های ماکارونی تند می باشد که تندی آن به اندازه ماکارونی های دیگر نمی باشد و به همین دلیل در غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول دارای ارزش غذایی مناسبی می باشد و افراد برای حفظ سلامت خود باید آن را در وعده های غذایی خود قرار دهند و از این طریق بسیاری از بیماریهای خود را درمان کنند.

3

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

بیانیه حزب اعتمادملی درپی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ

ج اکتبر 28 , 2022
اعتمادآنلاین نوشت:حزب اعتمادملی با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اظهارنظرها و تلاش برای بهره‌برداری از حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ هشدار داد. حزب اعتمادملی در بیانیه‌ای که امروز جمعه ۶ آبان منتشر کرد، ضمن اعلام همدردی با مردم شیراز و خانواده‌های کشته‌شدگان حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ نسبت به اظهارنظرها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000