نقشه پلید زن میانسال برای شوهر سابق

اعتمادآنلاین|

زنی میانسال که با ارسال پیام‌های تهدیدآمیز در شبکه‌های اجتماعی برای شوهر سابق خود ایجاد مزاحمت می‌کرد و قصد داشت آبروی او را ببرد، دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، در پی شکایت مردی 35 ساله که مدعی شده بود فردی ناشناس در فضای مجازی با انتشار مطالب کذب و تهدیدآمیز قصد بدنام کردن او را دارد، رسیدگى به این پرونده ‌به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس ‌فتا استان فارس قرار گرفت.

پس از طرح این شکایت، پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضایی تشکیل و با جمع‌آوری مدارک و مستندات مربوطه توسط کارشناسان پلیس فتا، سرانجام متهم شناسایی و به پلیس احضار شد.

متهم که همسر سابق شاکی بود، در ابتدا منکر ارتکاب جرم خود شد؛ ولی پس از مواجهه با مدارک به ‌ناچار لب به اعتراف گشود و دلیل اقدام خود را کینه و مشکلاتی که از قبل با شوهر سابقش داشت، عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

حاکمیت افتخار دهد و با مردم گفت‌وگو کند/ مسئولان حرف‌گریز و حرف ستیز احزاب را موی دماغ خود می‌دانند

ج اکتبر 28 , 2022
اعتمادآنلاین| محمدرضا خباز فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با توجه به مطرح شدن بحث گفت‌وگو بین حاکمیت با جریانات سیاسی و اینکه چقدر ضرورت دارد این گفت‌وگو بین حاکمیت و احزاب شروع و به نتیجه برسد و بعد از آن احزاب با مردم گفت‌وگو کنند. پیش زمینه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000