واکنش یک روزنامه به حمله تروریستی شاهچراغ؛ نسبت به سوریه‌سازی ایران هشدار داده بودیم

اعتمادآنلاین|

روزنامه وابسته به صداوسیما با انتشار خبر حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در شیراز، این حادثه را به اعتراضات مردمی گره زد و نوشت نسبت به سوریه‌سازی ایران هشدار داده بودیم.

روزنامه جام جم نوشت: وقتی سرباز خبرنگاران سعودی از لندن مردم را به خشونت بیشتر و حضور مسلحانه تشویق می‌کنند و جریان آشوب‌طلب در داخل کشور هم از بیگانه دستور می‌گیرد خیلی طبیعی است که خروجی آن پیداشدن نیش مار تکفیری‌های علیه وطن باشد تا بلای سوریه را بار دیگر برای ایران‌مان اجرا کنند.

در این مدت که بارها نسبت به خطر سوریه‌سازی ایران هشدار داده شد، برخی در داخل این موضوع را باور نکردند یا با حواله‌دادن آن به قرائت‌های حاکمیتی، جدی‌بودن چنین گزاره‌ای را نادیده گرفتند اما دیگر کدام عقلانیتی است که متوجه ارتباط ناآرامی‌های اخیر با ناامن‌کردن ایران نشود؟

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

محدودهای ورود به منطقه سبز/ دولت جدید عراق منتظر رأی اعتماد

پ اکتبر 27 , 2022
اعتمادآنلاین| به گزارش فارس، یک منبع امنیتی در خصوص جلسه اعطای رأی اعتماد به کابینه «محمد شیاع السودانی» که عصر امروز پنج‌شنبه در پارلمان این کشور برگزار می‌شود گفت: منطقه سبز که مقر پارلمان در آن واقع شده است، همزمان با برگزاری جلسه اعطای رأی اعتماد به کابینه جدید، بسته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000