مقصر آلودگی هوا در تهران کیست؟

اعتمادآنلاین|

سرپرست معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران از اصلی‌ترین منابع انتشار آلاینده های هوای تهران است و شهرداری تهران باید توسعه و نوسازی حمل و نقل عمومی را با اولویت حمل و نقل پاک در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش ایرنا، ایرج حشمتی با اشاره به جلسه کارگروه هماهنگی اجرای قانون هوای پاک که هفته گذشته در وزارت کشور برگزار شد، گفت: با ورود جدی دولت و وزیر کشور و همچنین سازمان بازرسی کل کشور، اراده جدی در دستگاه های اجرایی شکل گرفته است و برنامه های عملیاتی خوبی از سوی وزارت کشور، نفت، نیرو و سایر سازمان ها تهیه و ارائه شده که امیدواریم ضمن اجرای به موقع برنامه ها، اهداف قانون هوای پاک در کاهش آلودگی هوا محقق شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

پیام تسلیت رئیس جمهور به خانواده‌های حادثه ترور در حرم شاهچراغ+ فیلم

پ اکتبر 27 , 2022
اعتمادآنلاین| شب گذشته چهارم آبان ماه یک فرد مسلح به حرم شاهچراغ در شیراز حمله کرد و 15 نفر را به شهادت رساند و تعداد دیگری را نیز مجروح کرد. به گزارش اعتمادآنلاین، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران به این حادثه تروریستی واکنش نشان داد و در پیامی به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000