ثبت دومین مورد مرگ ناشی از آبله میمون در اسپانیا/ تداوم وضعیت اضطراری در سطح جهان

اعتمادآنلاین|

مسئولان بهداشتی در کشور اسپانیا دومین مورد از مرگ ناشی از ابتلا به ویروس آبله میمون را گزارش کردند. مقامات بهداشتی این کشور روز دوشنبه اعلام کردند دومین فرد مبتلا به ویروس آبله میمون و سومین مورد از این نوع مرگ در خارج از آفریقا رخ داده است.

به گزارش ایرنا، به نقل از رویترز، پس از گزارش اولین مرگ فرد برزیلی مبتلا به ویروس آبله میمون ، روز جمعه مقامات اسپانیا اولین مرگ ناشی از این ویروس را گزارش کرده بودند.

سازمان جهانی بهداشت گفته است از ۲۲ جولای تا کنون ۵ نفر به خاطر ابتلا به ویروس آبله میمون از دنیا رفته اند که همگی در قاره آفریقا اتفاق افتاده است. این سازمان شنبه هفته گذشته شیوع ویروس آبله میمون را یک وضعیت اضطراری در سطح جهان اعلام کرد.

وزارت بهداشت اسپانیا طی گزارشی روز شنبه اعلام کرد تا کنون ۴۲۹۸ نفر در این کشور به ویروس آبله میمون مبتلا شده‌اند. از این تعداد ۳۷۵۰ بیمار شناسایی شده که ۱۲۰ نفر آنها در بیمارستان بستری هستند و دو نفر نیز فوت کرده‌اند.

رسانه‌های محلی به نقل از اداره بهداشت منطقه‌ای در والنسیا اولین مرگ ناشی از ابتلا به ویروس آبله میمون را گزارش کردند.

پست بعدی

مشتری رستوران دروغ می‌گوید، تعرض نکردم

ش جولای 30 , 2022
اعتمادآنلاین| سه پسر نوجوان به اتهام تعرض به یک دختر به دادگاه آورده شده‌اند. ساسان یکی از این پسرهاست که کمی خوش‌روتر از بقیه است و کمتر از دوستانش ترسیده است. او درباره آنچه اتفاق افتاده است با اعتمادآنلاین صحبت می‌کند. *شما سه نفر چرا بازداشت شدید؟ دختری از ما […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000