افشای خرید و فروش 9 نوزاد توسط قاچاقچیان

اعتمادآنلاین|

اعضای یک باند قاچاق نوزاد، فرزندان خانواده‌های بی‌بضاعت را خریده و آنها را به قیمت‌های گزافی به خانواده‌های ثروتمند می‌فروختند. هرچند آنها توانستند در مدت کوتاهی 9نوزاد را قاچاق کنند اما سرانجام دستگیر شدند.

به گزارش همشهری، چندی قبل به مأموران پلیس نظرآباد، واقع در استان البرز خبر رسید که 2زن با راه‌اندازی باند قاچاق، فرزندان خانواده‌های محروم را از آنها خریده و قاچاق می‌کنند. بررسی‌های میدانی پلیس حاکی از آن بود که این 2 زن پس از خرید نوزادان با جعل گواهی بیمارستان، آنها را به قیمتی گزاف به زن و شوهرهایی که نمی‌توانستند صاحب فرزند شوند می‌فروختند.

با به‌دست آمدن این سرنخ‌ها مأموران در چند عملیات ضمن دستگیری این 2 زن، یک نفر را به‌عنوان جاعل و یک نفر را هم به‌عنوان سردسته باند در استان‌های البرز و تهران دستگیر کردند. در تحقیقات تکمیلی معلوم شد که از ابتدای امسال تاکنون اعضای این باند اقدام به خرید ۹ نوزاد در سراسر کشور کرده و آنها را در شهر تهران به فروش می‌رساندند. سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز با اعلام جزئیات این پرونده گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده، برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. او همچنین از شهروندان خواست درصورت اطلاع از فعالیت اشخاصی در زمینه‌های مشابه، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

عکس | در پس پرده موهای سیاه گرگ‌ها چه رازی نهفته‌است؟

پ اکتبر 27 , 2022
ژن موی سیاه در بدن گرگهای سیاه، علاوه بر اینکه آنها را جذاب‌تر می‌کند، از آنها در مقابل ویروس محافظت می کند. پریسا عباسی_ هزاران سال پیش گرگ‌ها با سگ‌های سیاه جفتگیری کردند. براساس یک مطالعه جدید، ارمغان این جفتگیری تنها موهای سیاهی نبود که بدن گرگها را پوشاند، بلکه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000