«وزن‌ دنیا» با باباچاهی و تندر کیا آمد

اعتمادآنلاین|

شماره‌ بیست و سوم مجله‌ی «وزن دنیا»به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی پوریا سوری و سردبیری علی مسعودی‌نیا؛ با مروری بر کارنامه‌ کاری علی باباچاهی در شعر و نقد، پرونده‌ای درباره‌ زندگی و شعر تندر کیا و نگاهی به جهان شعری سوررئالیست‌ها منتشر شد.

در این شماره‌‌، می‌توانیم از شاعران استان‌های تهران، کردستان، اصفهان، اردبیل، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری و شاعران همزبان شعر بخوانیم.

سرمقاله‌ی این شماره به قلم علی مسعودی‌نیا، با عنوان «وداعی شیرین در ایام وداعی تلخ» نوشته شده است.

همچنین در این شماره یادداشت‌هایی را در وداع با هوشنگ ابتهاج خواهیم خواند.

شماره‌ی بیست و سوم «وزن دنیا»، در ۲۰۴صفحه و به قیمت ۸۰هزار تومان از امروز در کتاب‌فروشی‌ها و کیوسک‌های مطبوعاتی معتبر در دسترس مخاطبان شعر است و علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از مراکز خرید مجله به آدرس اینستاگرام و تلگرام مجله با عنوان@vaznedonya مراجعه و یا از سایت مجله www.vaznedonya.ir کسب آگاهی کنند.

لینک خرید مستقیم شماره ۲۳ از سایت: B2n.ir/a10014

وزن دنیا - شماره بیست و سوم

آیا این خبر مفید بود؟ 2 0

نتیجه بر اساس 2 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

بشنوید | دولت‌ها بعد از رسیدن به قدرت؛ کم‌شنوا و ناشنوا می‌شوند

ش سپتامبر 10 , 2022
محمدصادق کوشکی در گفتگو با خبرآنلاین گفت: نهاد دولت در کشور ما، نهاد خیلی شنوایی نیست. دولت فعلی هم از این قاعده مستثنی نیست. یعنی کسانی که در هر دولتی به قدرت می‌رسند، متأسفانه این معضل تاریخی گریبانشان را می‌گیرد که احساس می‌کنند خودشان در همه عرصه‌ها دانا هستند و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000